piątek, 2 sierpnia 2013

Biotherm, Blue Therapy, Mini Zestaw


Mamy lato w pełni, nie tylko z nazwy, co mnie ogromnie cieszy :)

Biotherm zaproponowała Nam mini zestaw kosmetyków z serii Blue Therapy.
Takie miniaturki idealne będą zastępować produkty pełnowymiarowe np. w czasie wakacyjnych wyjazdów :)


Wszystko zapakowane w estetyczny i miły dla oka kartonik :) 


Zestaw można było kupić w Daulas za 45 zł ...,


a w jego  skład wchodzi...

Woda miceralna - 30 ml.


Krem pod oczy redukujący oznaki starzenia, zmarszczki, cenie i poprawiający jędrność.

 

 Krem do twarzy do cery normalnej i mieszanej z SPF 15 - 15ml.

 


Krem jest treściwy, używam go na noc.


Serum redukujące zmarszczki, przebarwienia i utratę jędrności - 10ml



Jest to, przezroczysty, odżywczy żel z perłowymi refleksami, dość wydajny jak na miniaturkę.


Pielęgnacyjne masło do ust,  jest to produkt pełnowymiarowy - 13ml


Polecam to masełko, usteczka po nim są miękkie i odżywione ;)

  
Kto z Was również zakupił owy zestaw? :)

32 komentarze:

  1. Nie kupiłam, sprawdzę czy jest jeszcze dostępny, bo przydałby się na wakacyjny wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te zestawy, kupiłam ze względu na micela i krem, niestety balsam do ust to najgorszy produkt, żeby nie powiedzieć dosadniej. Zawiodłam się w tym przypadku na marce :/ Zużywam do skórek, bo do ust na pewno tego nie przyłożę. Gdyby to był inny produkt dałabym 5/5 za zestaw, lecz wiadomo jak to bywa z zestawami. Firma pozbywa się też mało chodliwych kosmetyków... Ale mimo wszystko za 45zł nie mogę grymasić za bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O balsamik ci nie pasuje, szkoda :( Micel wspaniały i cena przystępna :)

      Usuń
    2. Zgadzam się z Hexx. Mam ten balsam do ust i męczę go od zeszłego roku. Jest straszny! Dzięki za podpowiedź do czego mogę go zużyć. :)

      Usuń
    3. Kasiu, do skórek nadaje się w sam raz :) Myślę, że z takiego działania będziesz o wiele bardziej zadowolona.

      Aga, micel jest świetny!

      Usuń
  3. szczerze to nigdy o tej firmie nawet nie słyszałam:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę ten zestaw i nie jestem do końca pewna czy bym się skusiła. Ale taka mini wersja na wyjazd to fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeszcze w zanadrzu jeden taki zestawik:D , bardzo mi podpasowało serum, chyba najbardziej :D , krem do buzi mąż mi zabrał i jest zadowolony :D, a balsamiku do ust jeszcze nie wypróbowałam :(, micelek też daje radę:)
    Bardzo lubię takie zestawy , można potestować za niewielkie pieniądze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeszcze jeden ;) Krem, serum i balsam najbardziej mnie przypadły do gustu :)

      Usuń
    2. :D jeszcze nienapoczęty :D

      Usuń
  6. Nie mam, ale wygląda ciekawie, lubię kosmetyki z Douglasa. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kupiłam kilka, jeden na rozdanie, jeden dla mamy, dwa dla siebie :P
    Serum cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie długo szukałam tego zestawu, ale niestety nigdzie go nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam nigdzie, ale bardzo mnie zainteresował. Fajnie skomponowany... I na prezent super! :)
    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw :) lubię takie mini produkty, później wiem czy warto kupować całość :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena przyjemna, ale jakos nie kocham kosmetyków pielęgnacyjnych od Biotherm.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam możliwości testowac kosmetyków z tego zestawu,ale fajnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny ten zestawik. Przystepna cena i mozna wyprobowac kilka produktow :-) super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)