niedziela, 18 sierpnia 2013

Bandi, Super Nawilżająca Urodzinowa Maseczka


Niebawem internetowy sklep Bandi będzie obchodził swoje 5 urodziny. 
Z tej okazji przygotował dla Nas limitkę w postaci super nawilżającej maseczki. Będzie ona dodawana do każdego złożonego zamówienia w dniach 23-25 sierpnia :) Osobiście mogłam wypróbować ją przed premierą :)

Maseczka ma doskonały skład (mukopolisacharydy, kwas hialuronowy, ogórecznik lekarski, ekstrakt z korzenia lukrecji, d-panthenol, alantoina, masło shea). Długotrwale i dogłębnie nawilża, łagodzi podrażnienia i regeneruje skórę, ma delikatny i świeży zapach, jest wygodna w stosowaniu, można ją pozostawić na noc, może być stosowana na wrażliwe okolice wokół oczu, nie działa komedogennie, jest odpowiednia również dla skóry mieszanej, idealnie sprawdza się w pielęgnacji skóry przesuszonej opalaniem, niedostępna w regularnej sprzedaży. Wyprodukowana w limitowanej liczbie egzemplarzy 555 sztuk.




Opakowanie, to estetyczna, błękitna buteleczka.

Pompeczka, która wydobywa odpowiednią ilość produktu, to idealne i higieniczne rozwiązanie.

  
Maseczka posiada przyjemny zapach, mleczno - błękitny kolor i lekką konsystencję, która dość szybko się wchłania.
Nakładałam ją na 15 minut po czym zmywałam letnią wodą, a nie płynem miceralnym, ponieważ maseczka zawiera parafinę, której nie toleruję w kosmetykach. Bądź co bądź produkt nie zatyka porów, bo tego najbardziej się obawiałam a jestem posiadaczką mieszanej cery.  Po maseczce skóra jest delikatna i w miarę nawilżona. 



Kto ma  ochotę na limitowaną maseczkę? :) 
Pamiętajcie, że jest dostępna w liczbie egzemplarzy 555 sztuk.

16 komentarzy:

  1. Niestety parafina na drugim miejscu skutecznie mnie odstrasza z moją trądzikową cerą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska pozostaje w kontakcie ze skórą tylko przez określony czas, po którym się
      ją usuwa (osoby ze skóra suchą mogą stosować dłużej). Wystarczy przemycie skóry tonikiem, ale w przypadku skór z nadmierną produkcją sebum można zastosować oczyszczenie cery żelem czy pianką z nadmiaru maski, które zlikwiduje okluzyjną warstwę pozostawioną przez parafinę :)

      Usuń
  2. znam firmę tylko z blogów i półek hebe:) mam swoje ulubione maseczki i jakoś chyba nie mam potrzeby zmiany:), dobrze, że Tobie służy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarzy też nie należy przyzwyczajać do tych samych produktów :D

      Usuń
  3. Ja kiedyś w szkole kosmetycznej miałam styczność z firmą Bandi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesuja mnie kosmetyki Bandi, ale w tej maseczce bardzo nie podoba mi sie sklad... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Parafiny unikam, więc jestem na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszym komentarzu wypowiedziałam si o parafinie :)

      Usuń
  6. Bardzo polubiłam tą maseczkę, a parafina mi niestraszna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam, że dla Ciebie z okazji urodzin zrobili ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)