poniedziałek, 22 lipca 2013

Organique, Peeling Solny z Masłem Shea - Magnolia


Pięknie pachnące peelingi solne z masłem Shea oczyszczają, nawilżają i intensywnie pielęgnują skórę. 
Stanowiąca czynnik ścierający sól morska idealnie usuwa komórki naskórka, ponadto dostarcza skórze cennych minerałów, a także przyspiesza gojenie drobnych stanów zapalnych (np. rogowacenia około mieszkowego).

Bogatą w witaminy i składniki odżywcze bazę peelingów stanowi mieszanka odżywczego masła Shea oraz wysokiej jakości olejów naturalnych z avocado i z pestek winogron. Dzięki takiemu połączeniu peelingi utrzymują równomierną konsystencję, doskonale się rozprowadzają, a na idealnie wygładzonej skórze pozostaje delikatna, jedwabista warstwa nawilżająca.
 

Dostępne zapachy to:
Białe Piżmo, Guarana, Magnolia, Bergamotka z Limetką.


Jak widać scrub jest zamknięty w plastikowym słoiku o pojemności 100 ml ze srebrną zakrętką. Można go kupić na wagę :)


W czerwcu w sklepach Organique do zakupu produktu z linii do stóp dodawano peeling solny o zapachu magnolia i pojemności 100 g za 1 gr, więc jak tu nie skorzystać :)


Peeling posiada biały kolor i z deka rzadszą konsystencję, ale to pewne za sprawą zawartych w nim olejków. 
Drobinki są delikatne, jak dla mnie za słabe, muszę mieć porządny zdzierak. Warstewka natłuszczająca jest w miarę przyzwoita, na upartego nie trzeba stosować balsamu,  ja jednak wsmarowuję. Uwaga, peeling z deka podrażnia skórę, co po innych solnych scrubach nie odczuwałam. Zapach  cudny..., wyczuwam magnolię połączoną z miodem. Lubię zatapiać nosek w tej woni :) Poza tym kosmetyk zużywa się w zastraszającym tempie, 100 ml starczyło mnie na dwa i pół, góra trzy użycia :(
 

 Widać natłuszczającą warstewkę.


Kto z Was używał tego kosmetyku? :)

34 komentarze:

  1. oj niestety nie miałam jeszcze do czynienia z organiqe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo ciekawie, nie miałam niestety żadnego kosmetyku z tej firmy. :( Ale jeśli rzeczywiście tak słaba wydajność, to nie wiem, czy skusiłabym się...
    Pozdrawiam.:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydajność jest kiepska, ale można pokusić się na inny kosmetyk ;)

      Usuń
  3. Tego peelingu ich nie miałam, ale uwielbiam Organique:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic Organique, trzeba nadrobić, chociaż nie wiem, czy akurat tym peelingiem:)
    A zapach magnolii baaaardzo lubię:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają sporo produktów w ofercie, zawsze coś ciekawego się znajdzie :) Zapach magnolii wspaniały jeszcze piżmo mnie się podobało :)

      Usuń
  5. Miałam na niego ostatnio chęć ale kończę zapasy a mam jeszcze tego trochę :)
    Strasznie mało wydajny :( szkoda, bo mi pewnie na 1,5 raza by wystarczył , ja się tak peelinguje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt jak masz spore zapasy, to można kupić później i przetestować :)

      Usuń
  6. Wąchałam ostatnio tester tego właśnie peelingu, kusi mnie Organique mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, co cię jeszcze skusiło? :)

      Usuń
    2. Póki co wzięłam tylko kulę do kąpieli i peeling czekoladowy na wagę. Ale jak wykończę niektóre kosmetyki, możliwe że zaopatrzę się w coś więcej :)

      Usuń
  7. te produkty są rewelacyjne!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach ciekawy, ale o tym peelingu wcześniej nie słyszałam. używałam cukrowego o zapachu żurawiny i świetnie ścierał naskórek, więc o zakup tego się nie pokuszę - z pewnością będzie dla mnie za słaby.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukrowy muszę spróbować, może bardziej mnie zadowoli :)

      Usuń
  9. Kosmetyki Organique bardzo lubię i chętnie poznaję nowe produkty, ale ten peeling mnie nie kusi. Po pierwsze nie przepadam za peelingami solnymi, które często podrażniają moją skórę, a po drugie ta wydajność... Mam peeling cukrowy z mlekiem kozim i on jest nieziemsko wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt po tym peelingu szczypała nie w miejscach skóra :(

      Usuń
  10. Część ich balsamów i peelingów sprzedaje Mydlarnia u Franciszka, ale nie porównywałam cen.
    Kiedyś też kupowała podobne balsamy u mnie w Bydgoszczy w sklepie Avebio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bygdoskim Focusie jest niedawno otwarty salon Organique. Do Bydzi mam 48 km ;)

      Usuń
  11. Nie miałam tego Pana :) ale z Organique lubię tylko maski algowe i puder do kąpieli. To jest mój nr 1, całą resztę odpuszczam.

    Ogólnie unikam tez peelingów solnych, bo praktycznie każdy mnie podrażnia. Jednak trafiłam na Collistara i przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski algowej nie miałam, ale słyszałam jak są wychwalane. Też już nie skuszę się na solny peeling, to nie dla mnie :/

      Usuń
  12. Mam parę kosmetyków z Organique, lubię, szkoda tylko, że często składy nienajfajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, niektóre kosmetyki nie są w 100% naturalne :(

      Usuń
  13. Widac bardzo malo wydajny :-( a szkoda. Zapachy musza byc piekne. Biale pizmo...mmmmm. az chcialabym leciec do PL i to kupic :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam peeling solny z Marizy, tani i dobry ;) Recenzja na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)