czwartek, 4 lipca 2013

Czerwcowe łupy...

Czerwiec się już skończył. Co nie co zakupiłam a to moje skromne łupy...

Biotherm - Zestaw pielęgnacyjny na lato.


Organique - Pianka o zapachu Greckim,
Glinki - Ghassoul i Bentonitowa oraz...


... Kula do kąpieli Malina, 
Peeling solny do ciała o zapachu Magnolii i
Peeling solny do stóp.


Vichy - kulkowy dezodorant.
Sensibio - Płyn MiceralnyH2O.


 Nuxe - 3x Płyn Miceralny.


 Elancyl - Balsam Odżywiający.


Clinique, Chubby Stick Intense - Roomiest Rose, nr 06 (recenzja tu).



Jak zwykle u mnie bywa, mam coś z Lush, to już uzależnienie :)

Coalface - mydełko do twarzy
Sugar Scrub
Czyścik Dark Angels i
Peeling do ust - Popcorn.


TkMaxx - koszyczek na zakupy i plażę :)


Guess - Okulary przeciwsłoneczne.


28 komentarzy:

  1. Bioderma- świetny wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam kosmetyków Lusha, a tak kuszą.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście sporo już miałam i jestem mega zadowolona :)

      Usuń
  3. Swietne zakupy! Wszystko chetnie bym przygarnela :)
    Organique musze koniecznie przetestowac :)
    Chubby Stick znam i bardzo lubie!
    Kusi mnie ten Elancyl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agunia, same cudaczki u Ciebie:) w organique już bylam i obwąchalam ta pianke pomaranczowa co pokazywalas, ale ze przed wyjazdem na urlop mialam inne potrzeby odlozylam ten zakup na po powrocie:)
    I Elancyl widzę:) super:)
    Swietna ta promocja na Nuxe byla:)
    bardzo dobre czerwcowe łupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dzięki :) Widzę, że obadałaś pianeczkę, mam nadzieję, że przypadnie Ci di gustu :)

      Usuń
  5. Fantastyczne zakupy :)
    W szczególności zazdroszczę Ci zestawu z BIODERMY oraz kosmetyków LUSH'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Lusa'h wielbię i ubolewam, że nie ma go u nas :(

      Usuń
  6. piękne łupy, widzę, że nie tylko ja jestem zauroczona zapachem greckim :) ostatnio poszłam do organique po tę piankę, ale akurat nie mieli... ostatnio kupiłam glinkę białą, ale dwie pozostałe również mnie kuszą. haha, niezły zapas micela nuxe :D ja na szczęście mam jeszcze sporo w butelce, więc nie muszę szukać promocji.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grecki zapach jest nieziemski i glinki a efekt po nich... <3

      Usuń
  7. Superowe zakupy, bardzo mi się podobają :))) i widzę, że udało się upolować micel Nuxe. Gratuluję, bo cena świetna!
    Ten zestaw Biotherm także udało mi się ustrzelić, dobra opcja i ciekawa jestem działania.

    Dzięki Tobie kupiłam Chubby Sticka Intense i mam pytanie, czy Twój też jest taki masełkowaty? bo tester tego nie miał, klasyczna wersja też jest twardsza w moim odczuciu a tutaj normalnie muszę uważać :)) Nie do końca mi to pasuje, no ale.... kolor jest <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Micelki z Nuxe jeszcze czekały na mnie ;) Aż się przestraszyłam, mój Chubby Sticka Intense nie ma masełkowatej konsystencji, mimo że noszę go w torebce podczas upałów.

      Usuń
    2. Hm, dziwne.... Co prawda u mnie nie ma upałów, ale nie zaryzykowałam z włożeniem go do torebki. Chyba, że przewrażliwiona jestem, ale normalnie sam osiada na ustach tuż po przyłożeniu. Taki właśnie masełkowaty mi się wydaje.

      Usuń
    3. Byłam jeszcze raz w sklepie i wszystko z nim OK, taka jest uroda. One są dość miękkie a na pewno bardziej miękkie niż większość tradycyjnych pomadek. Jego atut, to szybkie zużywanie :D

      Usuń
    4. Mnie się nie wydają miękkie, ale fakt szybko się zużywają ;(

      Usuń
  8. O mamo, ile dobroci! Najchętniej podebrałabym Ci wszystkie zakupy z Organique i zestaw Biotherm (może uda mi się go dzisiaj dorwać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie łoddam:) Mam nadzieję, że jeszcze zestaw z Biotherm jest w Douglas :)

      Usuń
  9. Uwielbiam Organigue.. kule szcegolnie. Moja ulubiona to o zapachu greckim :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja troszkę potestuję kule i obadam, która będzie number one ;)

      Usuń
  10. Wow, super zakupy... :)
    Ten zestaw świetny.
    Ja się wczoraj spłukałam na zakupy w Yves Rocher ;)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)