środa, 17 lipca 2013

Balea, Żele pod prysznic


Jakiś czas temu w blogsferze zrobił się wielki bum... na żele Balea, więc i ja zapragnęłam je mieć. 
Wiadomo w naszym kraju nie ma drogerii DM, ale swoje żelusie zakupiłam w pobliskim sklepie z niemiecką chemią.

Kosmetyki mają przede wszystkim szeroką gamę zapachową, za którą je bardzo polubiłam.

Produkty posiadają estetyczne i poręczne opakowanie.
 
  
300 ml kosztuje 6 zł.


Tradycyjnie otwierane wieczko.

  
Wszystkie żele pochodzą praktycznie z limitowanych kolekcji, mają kremową konsystencję, dobrze się pienią i oczyszczą skórę, nie uczulą jej, nie przesuszają, ani nie nawilżają, ot dobry kosmetyk pod prysznic. Ale... No właśnie, posiadają obłędne, jadalne i smakowite zapachy... W mojej łazience przewinęły się, nieziemska figa z czekoladą, kiwi, kokos, mango i passiflora. Myślałam, że podczas kąpieli wszystkie je zjem :) Przy tak nęcących zapachach można uwolnić i ukoić zmysły oraz odetchnąć od codzienności.
 

Niebieski kolor żelu Passiflora :)
          



Kto z Was zasmakował się w tych żelach? :)

30 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie zasmakowałam się, ale twój wpis zachęca do zakupu ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie delektowałam się tymi żelami jeszcze... Na swoją kolej czeka porzeczka z Alverde:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zamierzam zasmakować juz niedługo

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nie miałam przyjemności używać tych żeli ale to tylko kwestia czasu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno, prędzej czy później i tak trafią w Twoje łapki ;)

      Usuń
  5. Mąz ostanio nakupowal tego, mowil ze jeden kosztuje szescdziesiat euro centów:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te żele, zapach jest w nich urzekający jak dla mnie, właściwości pielęgnacyjne ot takie sobie ale dla zapachu lubię je mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te żele! muszę się kiedyś wybrać do sklepu z niemiecką chemią, może je tam zastane :) aktualnie w łazience stoi hawajski ananas i mam ochotę go za każdą kąpielą posmakować :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. OoooO jest nawet o zapachu kiwi! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam żele pod prysznic Balea ;) Niestety mam do nich ograniczony dostęp :(

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne sa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ich jeszcze, z naciskiem na jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)