poniedziałek, 15 lipca 2013

AA Oceanic, Sensitive Nature SPA - Multiwitaminowe Masło do Ciała - Borówka


Według mnie lato to najpiękniejsza pora roku, gdzie jest wysyp owoców i warzyw, które tak uwielbiam a w lasach pojawiły się już owoce leśne, mniam... :)

Więc jak tu nie skusić się na takie smakowite masełko? Tym bardziej, że nasza rodzima firma Oceanic posiada w swojej kolekcji ten leśny zapach.  Mianowicie chodzi o borówkę, która to samo zdrowie i witalność.
 

Linia dla skóry wymagającej wzmocnienia, na bazie organicznego ekstraktu z borówki, pochodzącego z certyfikowanych upraw ekologicznych.
Aksamitne masło do ciała przynosi ulgę i ukojenie skórze wymagającej regeneracji. Odżywcze masło shea oraz bogactwo witamin i antocyjanów z ekstraktu z borówki przywracają jej zdrowy wygląd i spowalniają procesy starzenia. Masło wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry i łagodzi objawy stresu oksydacyjnego.




200 ml masełka kosztuje około 52 zł.


Oceanic dba o środowisko naturalne a kartonik został wykonany z ekologicznego papieru z certyfikatem FSC.


Jest też sympatyczne zabezpieczenie w postaci nalepki z wizerunkiem kłódki. Wiadomo jak jest w sklepach, mimo testerów, klienci lubią wpychać swoje paluchy do kosmetyków...



Data ważności to 6 m-cy od otwarcia kosmetyku.


Masełko posiada nakładkę zabezpieczającą, przed dostaniem się jakichkolwiek paproszków.


Masełko posiada białą barwę, śliczny jadalny zapach borówek, który utrzymuję się krótko a szkoda i dość gęstą konsystencję. Przez co jest mało wydajne i trzeba się z deka namęczyć by je rozsmarować. Według mnie średnio nawilża, osobiście mam suchą skórę i potrzebuję konkretnego nawilżenia i natłuszczenia. 
Jak najbardziej będzie idealne dla normalnej.


Kupując to masełko sugerowałam się naturalnym składem i myślą, że będzie dobrze nawilżać, ale nie wiem... 
Troszkę się rozczarowałam.


20 komentarzy:

  1. miałam kilka próbek i nawilżenie było takie sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię masełek, k†óre średnio nawilżają :/

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam bardzo ciekawa tego masła, ale taka ciężka konsystencja jest nie dla mnie - wolę coś lekkiego, co szybko się rozsmarowuje i w miarę szybko wchłania. nawilżenia takiego gruntownego nie potrzebuje, ale po masełko na pewno nie sięgnę...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wolę treściwe masełka, ale które działają :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Borówki, jagódki, malinki i poziomki. Mniam.... :)

      Usuń
  5. Mówisz, że nawilżanie średnie? Rozważam aktualnie zakup tego masła...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj,zgodzę się ,że niektóre osoby lubią wsadzać w sklepach palce tam gdzie nie trzeba ;/. Dobrze , że pudełko ma jeszcze nakładkę ; )) . Ciekawy produkt :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wolę jak są kosmetyki solidnie zabezpieczone :)

      Usuń
  7. Lubie firme AA :) Ciekawa jestem, jakie jeszcze sa inne wersje zapachowe tych maselek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie jeszcze są kokos, mango, żurawina, limonka i granat :)

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze masła tej firmy :) Wolę jednak masła o gęstej konsystencji. Wątpię, czy przypadłoby mi do gustu ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana jak bedziesz miala okazje zajrzeć do DM to koniecznie weż z Balea masełko z borówkami, edycja limitowana:) niedlugo recenzja u mnie bedzie:) jestem zachwycona, zapachem , jakościa i nawilżeniem i mój mąż rownież, już regularnie mi podkrada:) to miałam w kilku próbkach i jakoś rzeczywiście z nawilżeniem było slabawo, ale ja mam mega sucha skóre...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cynk :) Muszę nawiedzić sklep z niemiecką drogerią, może coś będzie :)

      Usuń
  10. Szczerze mówiąc to pierwszy raz je widzę i to na dodatek o zapachu borówek ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)