poniedziałek, 17 czerwca 2013

Toni&Guy, Cleanse, Shampoo for Damaged Hair i Nourish, Conditioner for Damaged Hair


Toni&Guj to producent artykułów fryzjerskich (prostownic, środków do pielęgnacji i stylizacji) oraz sieć salonów fryzjerskich prowadzonych na całym świecie.
Założona w 1963 roku przez 4 braci Mascolo: Tony, Guy, Bruno i najmłodszego Anthony.


Ze swoimi włosami mam trzy światy!!! :D Są suche, w miarę grube, falowane i niesforne, więc szukam odpowiednich produktów aby je ujarzmić :) Tym razem postawiłam na markę Toni&Guy, a więc...

Szampon przywraca włosom blask, witalność i zdrowy wygląd. Odbudowuje i zapobiega łamliwości oraz rozdwajaniu się końcówek a intensywna odżywka odbudowuje zniszczone i łamliwe włosy, nadając im zdrowy wygląd.
 

 































250 ml szamponu i odżywki kosztuje 34,99 zł w Rossmann. Często są promocje za 24,99 zł.
  

Produkty są w ładnych, estetycznych i łatwych do otwierania buteleczkach. Wystarczy nacisnąć w dół i gotowe :)


Szampon bardzo świetnie myje włosy, dobrze nawilża, nie obciążą ich i nie powoduje efektu siana na głownie, co mi się zdarzało przy innych tego typu produktach, nie wypłukuje koloru z farbowanych włosów. Genialnie się pieni, wystarczy dosłownie niewielka ilość, wiadomo za sprawą czego, przez co jest wydajny :) Również nie uczula, mam wrażliwą skórę głowy i wiem coś o tym... 
Zapach bardzo przyjemny a na włosach utrzymuje się dwa dni.



Po zastosowaniu odżywki włosy łatwo się rozczesują i nie plączą, rzecz mówiąc są zdyscyplinowane, dobrze nawilżone, miękkie, wygładzone, błyszczące. 
Odżywka jest koloru białego, dość gęsta, przez co trudno ją wydostać z buteleczki. Zaznaczę, też, że  jest wydajna.


Szampon z odżywką doprowadził moje włosy do porządku. Będę do tego dueciku  często wracać :)
 

20 komentarzy:

  1. Ciekawie wyglądają.;) Nie mam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze żadnych produktów z tej firmy nie próbowałam, ale też muszę "ogarnąć" moje włosy więc na pewno się skuszę :) a najlepiej jak trafię na promocję :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Toni & Guy miałam do tej pory serum do końcówek i sól morską w sprayu i z obydwóch kosmetyków byłam bardzo zadowolona. Muszę się kiedyś skusić na opisywany przez Ciebie duet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, mnie kusi sól morska do włosów :)

      Usuń
    2. mnie również ta sól kusi:)

      Usuń
  4. Mialam z tej firmy sporo kosmetykow do stylizacji, swietna jakosc!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam od nich zapas nabłyszczacza do włosów, sol morską w starym wydaniu i to tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tych produktów nie znam, mam żel do układania włosów i lubię go ale rzadko stosuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prócz szamponu i odżywki/olejków nic nie stosuje :)

      Usuń
  7. Miałam serię dla włosów kręconych i podobała mi się. Chyba kiedyś wrócę do niej jeszcze raz.
    A dawno temu pokusiłam się o travel set, z którego szalenie spodobał mi się szampon oczyszczający oraz pianka nadająca objętości jak dobrze kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci podpasował :) Do włosów kręconych też chętnie obadam szampon i odżywkę :)

      Usuń
    2. Polecam, uważam że to był udany zestaw :)

      Usuń
  8. Zapraszam na mojego bloga http://zakreconazwariowanalakieromaniaczka.blogspot.com/ dopiero zaczynam ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi jak coś dobrego dla moich włosów;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)