środa, 30 października 2013

Pandora - Moja Historia, Mój Styl

Pandora założona w 1982 roku z siedzibą w Kopenhadze. Projektuje, produkuje i sprzedaje ręcznie wykańczaną i nowoczesną biżuterię wykonaną wyłącznie ze szlachetnych metali. Produkty sprzedawane są w ponad 70 krajach, na sześciu kontynentach. 

Moja przygoda zaczęła się we wrześniu 2010 roku, kiedy to w Dzień Dobry TVN była mowa o modnych modułowych bransoletkach. Wtedy to pokazali tą nieszczęsna Pandorę. O czy innym już nie mogłam myśleć :D

Dziś dokładnie mijają 3 lata odkąd kupiłam swoją pierwszą upragnioną bazę na koraliki firmy Pandora. 
Na drugi dzień zamieszkał na niej pierwszy charms - Jeżyk, imiennik mojego ukochanego :) Później każdy dosłownie grosz był przeznaczony na kolejne koraliki. Oczywiście każda też okazja była dobra na powiększenie się mojego cacuszka. Więc..., mikołajki, gwiazdka, imieniny, urodziny, walentynki, dzień kobiet nie obeszły się bez upominka w postaci charmsa. Całą branso zapełniłam w 9 miesięcy.

Bransoletka w pudełeczku :)


 Bransoletka 18 cm
- Łańcuszek zabezpieczając

od prawej :
 

- Dostatek $ 
 - Anioł
 - Murano, Fioletowe w kwiatki
- Drzewo życia
- Łososiową kwitnąca róża
- Klips, Kwiat lucerny
- Murano, Karmazynowa warjacja
- Rozgwiazda
- Ciemnoperłowe serce
- Kwiatek
- Murano, Fioletowe serca
- Klips promienny
- Motylki z purpurowej emalii
- Klucz do serca

 - Murano w fioletowe trójkąty
- Jeżyk
- Znak zodiaku



Każda kobieta ma swoją historię...
Myślą przewodnią biżuterii Pandora jest hasło ” Unforgettable Moments” czyli możliwość tworzenia wyjątkowej bransoletki, która będzie zbiorem ważnych dla nas wspomnień.
 
   
Wszystkie bransoletki Pandora są opowieściami o życiu kobiet z całego świat, moja również.


Uwielbiam kolor fioletowy i w takich tonacjach jest mój skarb :)


Słodki Jeżyk :*



Niektóre elementy są srebrno - złote: Kwiatek, Rozgwiazda, Drzewo życia i Klucz do serca.





Po za tym w salonach Pandora jest wiele innych modeli zawieszek, klipsów, separatorów, łańcuszków zabezpieczających bransoletki, pierścionki, kolczyki, naszyjniki, wisiorki i zegarki.

33 komentarze:

  1. Biżuteria pandora jest piękna, ale ceny także powalają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale teraz nieco z taniała. Ja kupowałam wtedy z deka drożej :)

      Usuń
  2. Piękny zestaw. Ale to prawda, ceny są trochę wysokie..

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się idea charmsowych bransoletek i generalnie personalizowanej (w jakikolwiek sposób) biżuterii, ale ja bym chyba czegoś takiego nie mogła nosić - za dużo się tam dzieje jak dla mnie :) więc podziwiam tylko cuda tworzone przez innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można skomponować sobie branso z kilku charmsów :)

      Usuń
  4. Moj portfel musi być bardzo szczęśliwy, bo w ogole nie ruszają mnie te bransoletki, nawet mi się nie podobają, a luby dostał kategoryczny zakaz kupowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Pandorkę :) Mam 3 bransoletki i kilka charmsów :)
    Mam ten sam srebrny koralik z serduszkami z ciemnej masy perłowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze rzemyk i białą podwójna skórkę :)

      Usuń
    2. Ja mam dwa rzemyki, pojedynczy czarny i podwójny biały :)

      Usuń
  6. Piękny komplet, a ja swojej nie mogę jakoś skompletować, może się w końcu zmoblilizuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kompozycja, ja do moich już dawno nic dokupowałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie wiedziałam, że Ty również masz Pandzię :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Marzenia się spełniają, pamiętaj :)

      Usuń
  9. bardzo ladna kompozycja :)
    Pandora ma naprawdé sliczná bizuterie.
    mam naszyjnik i kolczyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To Prawda Pandora jest piękna i kusząca :)

      Usuń
  10. Studnia bez dna chciałoby się rzec :) Niesamowite jest to, że każdy ten koralik wiąże się dla Ciebie z jakąś historią :) Super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jeszcze myszka by się przydała, kiedyś była ale to dawno temu :)

      Usuń
  12. Osobiście kocham Pandorę :) Ale mój portfel jej nie lubi , hehehe....

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna brasoletka ;) jestem fanką błyskotek, mam mnóstwo takich drobiazgów a każda z nich jest na inną okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Błyskotki to są rzeczy, które kobiety lubią najbardziej :)

      Usuń
  14. Ja nigdy jakoś nie miałam fazy na Pandorke, aż w tym roku na urodziny dostałam łańcuszek z pierwszym charmsem, w dniu urodzin koleżanka podarowała mi drugiego i stwierdziłam, ze chyba jednak mogę się pokusić o dokupienie trzeciego ;) nawet ostatnio miałam w planach pokazanie jej, ale ze zdjęciami czekam na trochę więcej światła. Widać, ze ogromna radość sprawiło Ci skompletowanie Twojej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie każdy charms cieszy i to ogromnie :) Z niecierpliwością czekam na fotki Twojej branso :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)