piątek, 28 czerwca 2013

Organique, Pianka do Kąpieli - Pomarańcza

Organique od ponad 10 lat produkuje naturalne, zdrowe i przyjazne środowisku kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy. Firma powstała 1 czerwca 2000 roku  jako jednoosobowa manufaktura. Tomasz Czarski pomysłodawca, właściciel i prezes Organique początkowo sam wytwarzał mydła glicerynowe, spełniając marzenia o kosmetykach robionych ręcznie z wysokiej jakości surowców, zdecydowanie różniących się od tych istniejących na rynku. Razem z gronem „fascynatów” wprowadził i wypromował na polskim rynku sklepy typu „mydlarnie”. Kosmetyki Organique można spotkać w najlepszych SPA, w sieci sklepów franczyzowych i mydlarniach, zarówno w Polsce jak i zagranicą.

Jest to produkt wyjątkowo delikatny, przeznaczony do wszystkich rodzajów skóry. Puszyste pianki intensywnie nawilżają i pielęgnują skórę (dzięki zawartości gliceryny organicznej powyżej 30%), a przyjemne zapachy na długo pozostają na jedwabiście gładkiej skórze. Specjalnie dobrane olejki zapachowe, w zależności od ich rodzaju, koją lub pobudzają zmysły.


Dostępne  zapachy to:
Afryka, Grecka, Kolonialna, Mleko i Pomarańcza.


100 ml waha się w granicach od 15 zł - 19, 90 zł a 200 ml między 34 zł - 44 zł.

Zależy to czy jest to firmowy sklep Organique czy franczyzna lub jeszcze inne panujące zasady...


Kosmetyk nie tylko pachnie ale i ma kolor pomarańczowy :)


Pianka do mycia ciała to alternatywa żelu pod prysznic. Podchodziłam do niej z pewną rezerwą i niedowierzaniem, że portafi nawilżyć skórę, ale fakt pozostawia ją gładką i nie czuć po kąpieli takiego ściągnięcia i wysuszenia. 
Nie trzeba od razu rzucać się na balsam czy masełko :) Poza tym ma konsystencję ptasiego mleczka, apetycznie pachnie pomarańczą a zapachy utrzymuje się na skórze koło godziny.
Używam ją bezpośrednio na gąbkę, wtedy jest bardziej wydajna i dobrze się pieni. 
Jak to pianka jest leciutka i świetnie będzie się nadawać na letnie wyjazdy, zamiast ciężkich butli z żelem.


Na pewno zakupię kolejne i większe wersje :)

Ktoś już z Was używał tego cudaka? :)

35 komentarzy:

  1. czuję się skuszona, właśnie będę robiła małe zamówienie w Organique i ta pianka na pewno trafi na listę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coś czuję, że się z nią zaprzyjaźnię na stałe :)

      Usuń
    2. no i ciekawią mnie inne zapachy :)

      Usuń
    3. Ja wąchałam wszystkie, fajne są mleko i grecka :)

      Usuń
    4. Internetowo? a gdzie można znaleźć taki ich sklep ;)

      Usuń
    5. Szczerze, nie wiem, ja kupuję w stacjonarnych :)

      Usuń
    6. Marilyn, ich sklep internetowy jest teraz tu:
      http://www.organique.pl/sklep/

      Usuń
  2. jejku fajnie wygląda w opakowaniu uwielbiam pomarańczowe świeże zapachy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachnie ta pomarańczka bez żadnych sztuczności :)

      Usuń
  3. genialnie to wygląda i zdecydowanie organique mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi i to jak, balasamy, kule, maseczki, glinki i inne cuda :)

      Usuń
  4. Taką małą wersję na wyjazdy kupiłabym od razu! Ale w moim mieście Organique zemknęli, więc pozostają mi tylko wysepki w centrach handlowych, a tam asortyment jest raczej ubogi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że zamknęli :( Za to w Bydgoszczy otworzyli :)

      Usuń
  5. Rzeczywiście niezły z niej "cudak". Pierwszy raz spotykam się z taką wersją produktu do mycia ciała. Jestem w szoku;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa ta pianka, warta wypróbowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy zachwycają się pianką i teraz mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już samym opakowaniem zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te pianki mają boską konsystencję *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. juz obczailam Organique u mnie :) jak dotrę na pewno się skuszę :) wygląda mega zachęcająco)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo wlasnie sie zastanawialam jak z ich wydajnoscia ale widze ze nei ma problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo kusi:)) nie miałam jeszcze kosmetyku o takiej formie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)