środa, 26 czerwca 2013

Nuxe, Woda Micelarna z Płatkami Róży

Cała historia zaczęła się w 1989 r., kiedy to Aliza Jabès, młoda przedsiębiorcza kobieta zafascynowana aromaterapią i fitoterapią, odkupiła z pomocą rodziny Laboratorium Nuxe.
Firma ta stała się symbolem kosmetologii naturalnej, łączącej skuteczność i przyjemność stosowania, jest wśród najlepiej sprzedających się marek w segmencie kosmetyków dostępnych w aptekach i drogeriach we Francji.

Testuje różne micele więc tym razem przyszedł czas na Nuxe.

Woda Micelarna do demakijażu i oczyszczania, wzbogacona o płatki róży. Przeznaczona do skóry wrażliwej, przynosi skórze ukojenie i odpowiednie odżywienie. Zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego w tym powierzchniowo czynne micele z kokosa.


200 ml kosztuje koło 50 zł. 
Swój micel zakupiłam w promocji za 19,70 zł w jednej z aptek. Oczywiście w weekend lecę po następny :)

  
Tradycyjnie otwierana butelka.


Woda micelarna jest rewelacyjna, oparta została na naturalnych składnikach. Używam jej zarówno rano jak i wieczorem. Wspaniale oczyszcza twarz z makijażu, a co ważne genialnie usuwa tusz do rzęs, wystarczy przyłożyć płatek i troszkę poczekać. Jest to jedna z niewielu wód która na prawdę radzi sobie z demakijażem oczu. 
Poza tym nie uczula, nie podrażnia, nawilża i przynosi ukojenie, nie pozostawia lepkiej warstwy. Micel ma żółtawo - brunatny kolor oraz delikatny różany zapach, lecz nie do końca taki naturalny.

Jestem mega zadowolona!

38 komentarzy:

  1. Cena za jaką Ty go kupiłaś, jest wprost rewelacyjna :) ;O

    OdpowiedzUsuń
  2. Często wracałam do tej serii i uważam, że micel jest świetny a jeszcze w takiej cenie jak go kupiłaś to nie ma nad czym się zastanawiać ;))

    Teraz rzadko kupuję go ponownie, najczęściej gości w wersji podróżnej :) jednak nie wykluczam, że za jakiś czas pokuszę się na nowo. A Ty nie zastanawiaj się dłużej, tylko biegnij po zapas :)

    Swoją drogą to sama załapałam takiego chomika jak Bioderma Sebium 250ml była za 14,90 :))) bo przecież w takiej cenie to dobrego toniku dla cery tłustej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sobie zaklepałam kolejny micelek a w weekend odbieram :) Za to Ty kupiłaś Biodermę w naprawdę dobrej cenie :)

      Usuń
  3. Mnie, natomiast niesamowicie kusi zwykła woda różana np. Dabur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem, że mają wodę różaną w ofercie :)

      Usuń
  4. bardzo lubię tą firmę, jest pierwsza z aptecznych z jaką się zaprzyjaźniłam:) znam ten płyn i nie mam nic mu do zarzucenia:) bardzo przyjemnie pachnie i ładnie oczyszcza skórę:) z tej serii polecam jeszcze maseczkę oczyszczjącą w słoiczku:)
    Cena za jaką kupiłaś mega:) zrobiłabym spore zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena faktycznie wymiata, muszę obadać czy mają tą maseczkę o której piszesz :)

      Usuń
  5. Micel brzmi bardzo fajnie, ale ten zapach róż mnie zniechęca, mam uraz do tego zapachu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę pewnie bym go kupiła, ale za cenę bez promocji już raczej bym się nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, fakt z deka za drogi w normalnej cenie :)

      Usuń
  7. Bardzo zaluje, ze kosmetyki Nuxe sa tak ciezko dostepne w Austrii i w Niemczech... Chetnie wyprobowalabym kilka produktow do pielegnacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś ciężko mi uwierzyć, że naturalne micele mogą skutecznie zmywać makijaż ale może kiedyś wypróbuje tego gagatka i zmienię zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. takie promo to ja rozumiem! a róże w kosmetykach kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak znajdę w podobnej cenie to kupię na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto zaglądać do aptek, bo można się zdziwić :)

      Usuń
  11. łooo, brzmi super! jeszcze za taką cenę! musze rozejrzeć się za Nuxiakami u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy jej nie miałam,ale zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nazywa się ta apteka? Bo z miłą chęcią bym się skusiła :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apteka Fortuna w Łodzi :) Mają stronę internetową i jeśli jesteś z Łodzi można towar odebrać osobiście, ja tak robię :)

      Usuń
  14. hej, dzięki za odwiedziny:) dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze cena bez promocji trochę powala... Ale ta w jakiej ty go kupiłaś jest rewelacyjna:) chętnie bym się skusiła na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zaciekawiła mnie ta woda, choć firmy nie znam. No i cena promocyjna jest bardzo ok. Chętnie bym ją wypróbowała, ale niestety w mojej aptece nie ma produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  17. kupiłam w zestawie z kremem do twarzy i z kremem pod oczy już jakiś czas temu i szukałam jakiegoś potwierdzenia w sieci na mój zachwyt :) ja również uwielbiam ten micel, używam wieczorem do przetarcia twarzy przed snem i czasami rano, kiedy czuję, że moja skóra potrzebuje odżywczego kopa :) znalazłaś go w super cenie!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przecieram nim twarz rano i wieczorem oraz oczka :)

      Usuń
  18. właśnie robię u siebie na blogu recenzję porównawczą tego micelu i tego różanego z Ziaji oraz wody różanej z róży damasceńskiej. Szukałam innych opinii na jego temat i tak znalazłam się tutaj. pomocna notka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)