poniedziałek, 24 czerwca 2013

Dermedic, Regenerujący Krem do Rąk

Dermedic- Biogened to producent dermokosmetyków działający w sektorze zdrowia i urody.
Obecnie opiera trzon swojej działalności na dermatologii. Wieloletnie doświadczenie w pracy z najlepszymi polskimi dermatologami oraz zaplecze profesjonalistów, pełnych pasji dla tej dziedziny wyznaczyło kierunek rozwoju firmy. 
Przy opracowywaniu receptur produktów dermokosmetycznych Biogened wykorzystuje najnowsze trendy w dermatologii i światowe technologie.

Dziś mowa o kremie do rąk, który jest do codziennej pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej, skłonnej do alergii. Szczególnie polecany do pielęgnacji skóry atopowej. Chroni skórę przed działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych, zmniejsza skłonność do podrażnień, łagodzi mikrourazy naskórka oraz długotrwale nawilża wrażliwą skórę, silnie nawilża i zmiękcza naskórek. Uzupełnia barierę lipidową oraz hamuje transepidermalną utratę wody, ma właściwości łagodzące, uśmierzające, Wzmacnia regenerację naskórka, Podwyższa aktywność enzymatyczną w skórze, pomaga w tworzeniu nowych komórek.
Krem zawiera olej z lnu z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Alantoina, Lanolina, Gliceryna, Witamina E.



 100g kosztuje koło 20 zł.


Krem posiada biały kolor i przyjemny zapach. Poza tym ma lekką konsystencje co za tym idzie szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustego filmu a to plus, tym bardziej że mamy upały i nie lubimy tłustawych rąk. 
Skóra po kosmetyku jest gładka, ale średnio nawilżona.


Co wy używacie w letnie dni? :)

12 komentarzy:

  1. ooo interesująco brzmi, ogólnie może kiedyś się skusze, ale póki co biedronkowy krem jest dla mnie wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go ale czeka w kolejce zapasików:) ciekawi mnie już ale muszę zdenkować pootwierane:) mam nadzieję, że bedę zadowolona:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już zdenkujesz to co masz, to czekam na Twoja recenzję :)

      Usuń
  3. Obecnie używam kremu z Love Me Green, ale moim osobistym faworytem jest krem z wyciągiem z granatu z Granatapfel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze sobie kiedys kupie ten krem, bo dobrze wspominam kosmetyki z Dermedic :)
    Uzywam kremow do rak z Pat&Rub, mam takze krem od L'occitane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. L'occitane ma świetne kremy, Pat&Rub nie miałam :)

      Usuń
  5. Skoro nawilżenie jest średnie, to wybieram mój krem-koncetrat z Tołpy za połowę ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę szukać dalej, bo jednak wolę naturalne bez parabenów i parafiny :)

      Usuń
  6. nie używałam jeszcze żadnego produktu tej marki:) na razie denkuje te kremy które mi zalegają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)