poniedziałek, 13 maja 2013

Salon Ekspertów Sephora

Wczoraj wybrałam się na konsultacje Salonów Ekspertów Sephora w C.H Arkadii, czyli porady makijażowe ekspertów Estēe Lauder i Dior, pielęgnacja włosów według Rene Furterer, tajniki zdrowej i promiennej skóry autorstwa specjalistów od zaawansowanej pielęgnacji, marek Shiseido i Sisley.

Wybrałam Shiseido, Furterer i Estēe Lauder, bo dwa tygodnie temu byłam na Dior Bacstage Stories...



Najpierw powitała mnie przemiła pani z marki Sisheido, gdzie zbadała mi poziom nawilżenia mojej skóry, okolice policzków mam najmniej nawilżone a skórę wokół oczu najwięcej. EkoAmpułka 5 z Pat&Rub i krem z Bandi jak widać działają :)

Później moja twarz została oczyszczona i przy okazji wymasowana miękką szczoteczką do mycia twarzy -  Cleansing Massage Brush oraz pianką z serii Pureness. Następnie stonizowana tonikiem serią Benefiance WrinkleResist24. 
Tak przygotowaną skórę zostało nałożone serum - Super Corrective Serum, krem na twarz - Advanced Super Revitalizing Cream oraz krem pod oczy - Super Eye Contour Cream. Wszystko z serii Bio -Performance.


Następnie został wykonany przeciwstarzeniowy masaż twarzy. 
Można  sobie wypróbować :)


Następnie zaproszona mnie do stanowiska Furterer, gdzie zbadano stan moich włosów i skóry głowy. 
Pokazano odpowiednie kosmetyki do pielęgnacji moich suchych włosów, czyli...


Complexe  5- odżywka stymulująca do skóry głowy w ampułkach, szampon - mleczko nawilżające i  maska nawilżająco - odżywcza, wszystko z serii Carthame.



Oto sympatyczne Panie, które doradzały w sprawie pielęgnacji włosów :)


 Na koniec czekał mnie makijaż w wykonaniu ekspertki z Estēe Lauder.


 

 Kolorowe i urocze stanowisko marki Benefit.


Próbki, które otrzymałam na spotkaniu. Skorzystałam z 20% rabatu i zakupiłam podkład Double Wear o kolorze Desert Beige.


Lubicie uczestniczyć w spotkania organizowanych przez perfumerie :)

22 komentarze:

  1. Chciałabym Cię nominować do udziału w Liebster blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę, byłaś w raju :-)
    Dobrze wiedzieć, że Ekoampułka pod oczy działa, bo już długi czas zastanawiam się nad jej zakupem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była, byłam. Oby więcej takich konsultacji :)

      Usuń
  3. Czadowe masz spodnie ;) A co do spotkań, nie lubię jak mnie obcy ludzie dotykają, więc tak średnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki spodnie z tamtego roku :) Idzie się przyzwyczaić :)

      Usuń
  4. a co z Benefita ciekaego pokazywali?

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie byłąm na takiej imprezie, ale bardzo chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś , zazdraszczam:) uwielbiam Shiseido i Rene:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałam na to pójść, ale nie miałam czasu ;/.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cleansing Massage Brush warta grzechu? bo jak na razie to dumam i dumam :) ale kusi mnie bardzo :D To jedyny gadżet tego typu, który za mną chodzi od dawna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)