wtorek, 28 maja 2013

Majowe łupy...

W maju również co nie co wpadło do koszyczka, a więc oto moje skromne łupy :)

Estēe Lauder - Double Wear o kolorze Desert Beige. Trzecia moja buteleczka :)


 Yves Rocher - dwufazowy płyn do demakijażu oczu i żel zielona herbata.


Essie - upolowane w Hebe. Splash of Grenadine i Avenue Maintain :)


Infinity - szklane pilniczki.


W salonie MAC kupiłam pompkę do podkładu DW oraz
Eucerin - Kerm do rąk w  SuperPharm.


Długo powstrzymywałam się nad zakupami w Rossmann.
W końcu nie wytrzymałam i capnęłam Płyn Miceralny i trzy maseczki  z Tołpy...


 oraz Szampon i Odżywkę z Aussie.


Balea - Żel z  pobliskiej drogerii z niemiecką chemią.


Lush - przytachany z Pragi, bez którego nie mogło się obejść :)
Czyścik Aqua Marina, maseczka Cosmetic Warrior i  Comforter.


W Organique skusiłam się na 100 g Balsamu z Masłem Shea o zapachu Greckim i Piankę do Mycia Ciała - Pomarańcza.


24 komentarze:

  1. Przyjemne zakupy :) Te pianki z Organique wyglądają uroczo, ale nie wiem, czy to praktyczne rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Pianka to taka alternatywa dla żelu, obadam jak się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Krem Eucerin jest prze genialny! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tę dwufazówkę z YR:) W ogóle zakupy bardzo fajne, jestem ciekawa co myślisz o tej trzyminutowej maseczce/odzywce z aussie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To moja któraś z kolei dwufazówka i jest świetna. Pierw muszę skończyć z skarby do włosów z Toni&Guy :)

      Usuń
  4. piekne kolory lakierow Essie :)
    musze w koncu zajrzec do MACa po pompke do DW :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Pompeczka pasuje idealnie to moja druga szt :)

      Usuń
  5. o niektóre kosmetyki bym Ci podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne łupy, a lakiery piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zakupy :) ja dziś byłam pozbyć się staroci w Sephorze i zamienić je na nowe. Jutro zdam relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zakupy :). Ja rowniez powstrzymywalam sie przed zakupami w Rossmannie, ale uleglam :p.

    OdpowiedzUsuń
  9. ten podklad testowalam, i chcialam bardzo zeby mi podpasowal, ale niestety:( wysuszal mi bardzo cere:( a tak poza tym fajne zakupki:)
    Kochana, nie moge znalezc tego Lush na wizazu:(na fejsie pisalam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam mieszaną cerę i podkład idealnie mnie pasuje. Zaraz napiszę Ci na FB :)

      Usuń
  10. Mru mru, wszystko cieszy oczy :)

    Avenue Maintain wpadło w moje ręce i aktualnie gości na paznokciach :) Myślę jeszcze o Splash of Grenadine, co mnie lekko niepokoi bo nie przepadam za Essie :P Jednak te pędzelki są pieszczotą dla moich paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avenue Maintain jest boski. O tak, pędzelki cudnie rozprowają lakier :)

      Usuń
  11. Fajne łupy, lakierki w cudnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)