środa, 15 maja 2013

Essie, Island Hopping nr 41


Od dłuższego czasu chodziłam jak sęp koło tego lakieru, zawsze było coś ważniejszego do kupienia :) 
Ale co się odwlecze to nie uciecze... W końcu trafił w moje łapki... a , że dużymi krokami nadchodzi lato i sezon na jagody, więc...  :)))

Island Hopping nr 41 pochodzący z kolekcji Bahama z 2007 r. 

Jest to przepiękny kolor, według mnie przypomina trochę jogurt jagodowy z Jogobelli lub koktajl jagodowy :)

Zdjęcia robione na słoneczku :)

 


Po za tym ma cudne kremowe wykończenie...

Maluje się dobrze a dwie warstwy wystarczają na pokrycie płytki paznokcia bez smug i prześwitów. Schnie dość szybko.
 

 Sorki za  skórki :)



Trwałość 2-3 dni z topem.
Cena to 34,99 zł za 13, 5 ml. 

Uwielbiam ten kolor, który  jest jednym z  najpiękniejszych w całej kolekcji Essie :)

32 komentarze:

  1. podoba mi sie ale na moich dloniach slabo by wyglądał, muszę mieć jakies bardziej wyrażne, ale faktycznie kolorystycznie przypomina jogurcik jagodowy pana cotta Jogobeli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W rzeczywistości jest ciemniejszy, fotki są w słoneczku :)

      Usuń
  2. Bezzzz! Ładny kolor, przymierzałam sie do niego parę razy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i wielbię tak samo jak Ty Aguś, piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kolor, jak chyba prawie wszystkie Essiaki. Trudno się zdecydować na jeden odcień ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oj rzeczywiście trudny wybór z pośród tylu kolorów :)

      Usuń
  5. Rzeczywiście, kolorem przypomina ten jogurt :) Bardzo przyjemny i łatwy w noszeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam nad nim intensywnie ale ostatecznie stwierdziłam że jednak nie mój kolorek :::::::::)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kolor! Fajnie wygląda zestawiony z bzem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten kolor :) i jest to jeden z niewielu lakierów Essie, do którego wracam regularnie i niebawem zaliczę dno. Także nowe opakowanie będzie pożądane :)))

    Ależ wtuliłabym nos w bez ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go i uwielbiam! na moich pazurach ostatnio nosiłam chyba 6 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Om om om, ależ pysznie wyglądający kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)