poniedziałek, 27 maja 2013

Essie, Avenue Maintain nr 251


Na lato zachciało mnie się niebieskiego na pazurkach, więc korzystając z promocji w Hebe zakupiłam dwa lakiery w tym...

Avenue Maintain nr 251 pochodzi z wiosennej kolekcji 2013r, Madison Ave-Hue, która inspirowana jest kolorami najsłynniejszej i najbogatszej dzielnic Paryża Avenue Montaigne, gdzie znajdują się ekskluzywne butik.
 
 
Lakier dzięki szerokiemu pędzlowi łatwo i szybko się rozprowadza.


Avenue Maintain to piękny, nasycony niebieski kolor z kremowym wykończeniem, które w lakierach uwielbiam :)
 

W słoneczku wygląda jak lazur :)


Jedna warstwa wystarczy aby pokryć paznokieć, ale ja wolę dwie, wtedy w 100% nie widać prześwitów i smug.



Trwałość 3-4 dni z topem. 
Cena to 31,99 zł za 13, 5 ml. 

Jestem oczarowana kolorem, nie mogę oderwać oczu od moich pazurków :)

20 komentarzy:

  1. Zaczynam żałować, że go nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny. Zastanawiałam się ostatnio nad nim, ale na szczęscie rozsadek zwyciezyl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładny:) bardzo lubię lakiery essie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Również lubię te lakiery, za wszystko :)

      Usuń
  4. niebiański:) sliczny! mam juz tyle lakierow... ale na ten sie chyba pkusze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. paznokcie w kolorze nieba :) bardzo ładnie wygląda na paznokciach.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Błekitne niebo mnie inspirowało do fot :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)