czwartek, 9 maja 2013

Clarena, Krem z Roślinnymi Komórkami Macierzystymi


Clarena powstała z pasji tworzenia a pomysłodawcą i twórcą firmy jest Patricia Popławska, właścicielka i prezes zarządu. 
Clarena powstała ponad 16 lat temu, gdzie otwarty zostaje w centrum Wrocławia sklep z kosmetykami. 
Drogeria wyróżnia się asortymentem i podejściem do sprzedaży kosmetyków. To pierwsze miejsce we Wrocławiu, w którym można skorzystać z porady kosmetyczki, dobierającej odpowiednie do cery kremy i wizażystek, pomagających w wyborze kosmetyków kolorowych. 
Pod koniec lat 90. Patricia Popławska decyduje się na rozszerzenie działalności, tworzy firmę, która oferuje preparaty 
i akcesoria dla kosmetyczek, a także profesjonalne produkty do pielęgnacji skóry dla klientek indywidualnych. 
Nie zmienia się jednak filozofia indywidualnego podejścia do kwestii urody.

Kosmetyków Clareny nie ma w drogeriach, czy galeriach a  produkty do pielęgnacji skóry w domu są za każdym razem indywidualnie dobierane przez wykwalifikowaną kosmetyczkę współpracującą z firmą.

W 2009 roku firma posiada już cztery Centra Kosmetyczno-Sprzedażowe we Wrocławiu, Warszawie i Krakowie.

Dziś prezentuje Krem z Roslinnymi Komórkami Macierzystymi z linii Eco Line.

Kosmetyk jest bezzapachowy, nie zawiera barwników ani konserwantów, za to w jego składzie znajdują się same naturalne składniki. Nowy krem do twarzy z serii Eco Line marki Clarena został stworzony by skutecznie pielęgnować nawet bardzo wrażliwą i skłonną do alergii, czy atopii skórę. Kosmetyk dzięki kompleksowi roślinnych komórek macierzystych G-Cell wspomaga odnowę naskórka, a zawarty w nim składnik Antileukine 6 hamuje powstawanie stanu zapalnego i zmniejsza ryzyko podrażnień skóry. Naturalna betaina, skwalen i witamina E nawilżają, odżywiają i chronią przed degradacyjnym wpływem wolnych rodników. Dodatkowo specjalnie zaprojektowana buteleczka chroni kosmetyk przed wnikaniem bakterii, mikroorganizmów, kurzu czy brudu, a jego dozowanie odbywa się bez udziału powietrza. Te innowacyjne, nadające się do recyklingu, opakowania nagrodzone zostały międzynarodowym certyfikatem EcoCert.

 


Tradycyjna pojemność 50 ml kosztuje 142 zł. 


 Krem ma estetyczne i higieniczne opakowanie w formie szklanej buteleczki z pompką.


Dozownik jest precyzyjny, wydobywa idealna porcje kosmetyku. 


Krem stosuję od półtora miesiąca zawsze na dzień i czasami na noc, ma w miarę lekką konsystencję, choć czuję delikatny tłustawy film na skórze. Dobrze się wchłania, absolutnie nie zapycha, nie podrażnia, idealnie współgra podkładem, świetnie nawilża i odżywia. Cera jest wygładzona i delikatna. 
Produkt posiada biały kolor i neutralny zapach. 
 

Jestem bardzo zadowolona z kosmetyku i polecam szczególnie osobą z wrażliwą cerą :)

19 komentarzy:

  1. Najlepszy krem na świecie! Uwielbiam go! Warto tutaj zaznaczyć, że zużywa się go dosłownie do ostatniej kropli. W tej szklanej buteleczce znajduje się próżniowy woreczek, a w nim dopiero krem. Możesz odkręcić i sprawdzić, ale nie polecam, dopóki kremu nie zużyjesz, ciężko potem wsadzić spowrotem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem o czym piszesz w Bandi też miałam taki woreczek, fajna sprawa :) Krem bardzo mnie podpasował :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy produkt ;) cena troszkę odstrasza, ale może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. W Szczecinie? Zapaliła mi się czerwona lampka, bo firmy nie kojarzę i nigdy nie widziałam, ale muszę popatrzeć:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorrki dostałam info, że jednak w Szczecinie nie ma salonu :(

      Usuń
  4. Miałam parę podejść do Clareny i szału nie było. Być moze ten kosmetyk rzeczywiście jest lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Clareny mam tylko ten krem i mnie służy, tym bardziej, że został dobrany pod moją cerę :)

      Usuń
  5. Kochana, zmień proszę mój adres w blogrollu na nowy - http://graymaluje.blogspot.com/ bo stary ktoś mi zaklepał, nim ja to zdążyłam zrobić (ekspresowo!). :( Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam próbkę tego kremu ale oddałam mamci……:) musze podpytać o opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. stosowałam go krótki czas i odstawiłam. nie nawilżał mnie też tak jak Pharmaceris z serii A dla skóry alergicznej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja spotkałam się z kosmetykami Clarena na zajęciach w pracowni kosmetycznej, ale to jest ta seria profesjonalna do salonów kosmetycznych i naprawdę bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja bratowa też zna serie profesjonalne do salonów kosmetycznych i sobie chwali :)

      Usuń
  9. Mam za sobą dwa kremy z taką bazą i średnio się u mnie sprawdziły, ale za to kusi mnie krem z kwasem azaleinowym i pirogronowym. Muszę przemyśleć zakup, bo akurat mam okazję ku temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kremy z kwasami też mnie kuszą, ale kupię na jesieni :) Mój brat ma z kwasem migdałowym.

      Usuń
  10. Zachęcam do przeczytania mojego posta o komórkach macierzystych w kremach-zdziwicie sie:)
    tutaj link
    http://www.kosmetykibeztajemnic.pl/2013/06/forever-young-apple-stem-cell.html?showComment=1387399428354#c3648811811829466344

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)