czwartek, 25 kwietnia 2013

SVR, Spécilift 35+, Krem do Twarzy i Oczu

SVR, Spécilift 35+, to gama produktów opracowanych przez Laboratorium SVR specjalnie z myślą
o codziennej pielęgnacji anti-aging kobiet po 35 roku życia. 

Dzięki opatentowanemu połączeniu trzech aktywnych składników roślinnych: TRI VEGETAL RETINOL skóra staje się bardziej jędrna i elastyczna, a zmarszczki wyraźnie mniej zaznaczone. 
Gama Spécilift to kremy o niezwykle przyjemnych konsystencjach i zapachu. 


Udało mnie się dorwać dwa kremy w kapitalnej promocji  w SuperPharm.


 Kremy są w estetycznych, plastikowych opakowaniach.


Kosmetyk przeznaczony dla skóry suchej i bardzo suchej. Stymuluje odnowę komórkową, redukuje zmarszczki i ujędrnia.
Opatentowana receptura kremu Spécilift to globalna kuracja anti-aging, która skutecznie zwalcza objawy starzenia się skóry. Sprawia, że skóra staję się jędrna i gładka.
Nie powoduje powstawania zaskórników, nie zawiera parabenów, bez sztucznych barwników.
 
Tri Vegetal Retinol (Fitosfery Proretinolu Roślinnego + Spilanthes acmella + Senna alata) , czynniki nawilżające.

40 ml kosztuje 99 zł.

 
Preparat przyspieszający odnowę komórkową, przeciwzmarszczkowy i ujędrniający dla delikatnej skóry wokół oczu. 
Opatentowana receptura kremu Spécilift to globalna kuracja anti-aging, która skutecznie zwalcza objawy starzenia się skóry. Receptura kremu została wzbogacona o naturalny kompleks, który zapobiega powstawaniu i znacznie redukuje „worki” i cienie pod oczami.

Tri Vegetal Retinol (Fitosfery Proretinolu Roślinnego + Spilanthes acmella + Senna alata) , naturalny aktywator mikrocyrkulacji.

15 ml kosztuje 79 zł.

 
Kremy posiadają wygodną pompkę dozującą.




Używałam tego kremu w zeszłym roku latem i sprawdził się idealnie. Ma rzadką konsystencję, jasnożółty kolor i zapach cytrusów. Dobrze się wchłania, lecz pozostawia na twarzy taką delikatną satynową powłoczkę. 
Mam cerę mieszaną w kierunku suchej, szukałam lekkiego kremu na lato, by nie zapychał i rzeczywiście tego nie robił. 
Buzia nabrała jednolitego kolorytu, była zdrowsza i promienna. Nie zauważyłam redukcji zmarszczek, jedynie delikatne napięcie. Spécilift stosowałam rano i wieczorem

Możliwe, że kupię go ponownie :)

16 komentarzy:

  1. Lubię SVR, tej serii akurat nie znam, ale sporo ich kosmetyków przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kremy są idealne na lato :) Muszę przyjrzeć się co ciekawego mają jeszcze w asortymencie :)

      Usuń
  2. Nie używałam tej serii. Brzmi ciekawie. Tym bardziej, że mnie ostatnio starość dopada ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, nie znam tego :O muszę się tematem zainteresować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ma opakowanie:) I nigdy nie mialam nic z tej firmy pewnie ze wzgledu na cene;/
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. heh niewiele już mi brakuje do 35+ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie wyglądają te kremiki, świetną promocję dorwałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego ale chyba mignęło mi to opakowanie w SP.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię SVR zwłaszcza serie balsamów do suchej skóry, a mama moja używa na przebarwienia i tez jest bardzo zadowolona, myślę , że Ci podpasuje:)a cena super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)