poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Shisheido, Perfect Rouge Balet/RS347

Ostatnio szukałam ładnej pomadki dla siebie i znalazłam w standzie Shiseido... :)
 
Perfect Rouge, to intensywne kolory zamknięte w zmysłowej, kremowej konsystencji luksusowej pomadki. Technologia Hydro-Wrap Vitalizing DE intensywnie nawilża usta, tworząc płaszcz ochronny  na ich powierzchni. Moisture-holding Oil, chroni usta oraz zapobiega utracie nawilżenia. Półstała konsystencja olejku sprawia, że formuła doskonale przylega do ust i daje efekt naturalnie nawilżonych, pięknych ust.   
Dostępna w 20 wibrujących kolorach.


 Opakowanie jest proste, czarne, metalowe z logo marki.


Waga pomadki to 4 gr za 105 zł.


Wybrałam Balet/RS 347, piękna malinowa fuksja.





Tak się prezentuje na ustach :) 
Wygładza, nawilża,  jest przepięknie napigmentowana i pozostawia świetliste satynowe wykończenie.



Pomadki Perfect Rouge posiadają nową formułę, która nie tylko ma zapewnia ustom niezwykłą gładkość oraz wyjątkowy komfort całodziennego nawilżenia, ale ma być również długotrwała, na moich ustach trzyma 2,5-3 godzin. Jeszcze żadnej tak długo nie nosiłam.
Osobiście mam duży problem z doborem koloru do swojej urody, ponieważ mam ciemne usta i  większość kolorów mnie nie pasuje.  



Do niedawna mijałam stand z kosmetykami Shiseido, ale za sprawą szmineczki, która zrobiła na mnie niesamowite wrażenie, to się zmieni :)

28 komentarzy:

  1. Jest przepiękna! Jak tylko będę w douglasie to chyba będzie moja :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Chyba kupię sobie jeszcze jedną na zapas :)

      Usuń
  2. świetna pomadka. gratuluję gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor - soczysty i satynowy, pewnie też się kiedyś skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Shiseido za wszystko co ma ofercie, jestem fanką linii pielęgnacyjnych i cieni trójek, pomadek nie miałam ale ta jest CUDNA!
    Bardzo Ci pasuje i ślicznie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, idealny na wiosnę i lato, pasuje Tobie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor.Szkoda, że do mnie takie kolory nie pasują:/
    A na rzęsach to HR Pyton?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na rzęsach, to MF 2000 Calorie, muszę go jak najszybciej skończyć bo okropnie skleja :(

      Usuń
    2. Pozwolę się wtrącić, ponieważ na zdjęciu nie widać posklejanych rzęs wręcz przeciwnie podoba mi się jak masz zagęszczone, pogrubione :)

      Usuń
    3. Dzięki :) Staram się jakoś dobrze rozczesać...

      Usuń
  7. Uwielbiam kolorówkę Shiseido :) Teraz mam fioła na punkcie ich lakierów do ust, ale pomadki także za mną chodzą a widzę, że ślicznie prezentuje się ten odcień na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie za to kuszą lakiery do ust, widziałam u Ciebie i bardzo mnie się podoba :)

      Usuń
    2. One nie tylko dobrze wyglądają ale także pielęgnują.
      Mam słabość do Shiseido, choć nie każda część z kolorówki zgrała się z moją cerą oraz potrzebami :(

      Usuń
  8. Piękny kolor! Kolorówka Shiseido bardzo mnie kusi. Do tej pory miałam okazję testować tylko ich podkład, który bardzo dobrze się u mnie sprawuje, ale sądzę, że niedługo skuszę się też na jakąś pomadkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie bardziej kuszą ich lakiery do ust :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)