czwartek, 18 kwietnia 2013

PAT&RUB, ekoAmpułka 5

W moim wieku trzeba regularnie dbać o skórę po oczami :D Więc zaczęłam stosować serum, a dokładnie ekoAmpułkę 5.

Nowoczesne, aktywne, naturalne  SERUM (ekoAmpułka) POD OCZY do  stosowania samodzielnie  lub pod krem. 
Można stosować rano i wieczorem.
Serum działa odmładzająco i  łagodząco na skórę okolic oczu. Redukuje cienie, opuchliznę, wzmacnia ścianki naczyń 
i mikrokrążenie. Nawilża, ujędrnia i redukuje widoczność zmarszczek.


  • Ekstrakt z białej lilii, marapuamy i pfafii - 5% -  redukuje ciemne cienie, opuchliznę, wzmacnia skórę pod oczami
  • Olej wiesiołkowy* - 3% - zapobiega wysychaniu, łagodzi podrażnienia i stany zapalne skóry,  wygładza drobne zmarszczki
  • Wyciąg z algi Laminaria ochroleuca* - 2% - nawilża, wspomaga gojenie, chroni przed poparzeniem słonecznym
  • Nisko i wysokocząsteczkowy kwas hialuronowy*-1% - wygładza, zapobiega utracie wody, ujędrnia, naturalnie żeluje
  • Naturalna kofeina  - 0,5% - poprawia mikrokrążenie, ujędrnia
  • Naturalna witamina E* -  0,2% - wymiatacz wolnych rodników, działa przeciwzapalnie
  • Woda z bławatka - 10%* - działa antyoksydacyjnie, antyseptycznie, łagodząco, zmiękczająco i lekko ściągająco

  • wszystkie surowce, z których skomponowany jest serum mają certyfikat naturalności

Polifenole, antyoksydanty, kwasy omega 3 i 6, bioflawonoidy, saponiny, polisacharydy, substancje nawilżające 
i wzmacniające naczynka.


Kosmetyk jest ekologiczny jak wszystkie tej firmy.

Ekoampułka zamknięta został w szklanej buteleczce a 15 ml kosztuje 185 zł.


Serum wydobyć trzeba za pomocą dozownika a  jedna pompka wystarczy do wysmarowania okolicy wokół oczu. 
Wiem, że sporo osób narzeka na dozownik przez który za dużo nabiera się kosmetyku. 
Osobiście delikatnie naciskam dozownik i mam idealną porcję :)



Ekoampułki 5 stosuję z kremem i tylko na noc. Widzę zdecydowanie nawilżoną i delikatnie napiętą skórkę, ale też nie mam dużych problemów z opuchlizną czy cieniami w okolicach oczu. Nie wiem jakby zachowywała się solo.

Kosmetyk ma bardzo rzadką konsystencję i kolor szaro-brązowy, zapach niezbyt ładny taki a'la grzybowy.
Wsmarowany/wklepany w skórę wchłania się błyskawicznie, nie uczula, nie powoduje ściągnięcia ani wysuszenia skóry. 
Serum jest bardzo wydajne po miesiącu używania w buteleczce jest 3/4 kosmetyku.


Ja Wy pięlęgnujecie okolice oczu? :)

18 komentarzy:

  1. Na razie nie udało mi się znaleźć idealnego kremu pod oczy, ale nie poddaję się :) Ostatnio kupiłam krem z awokado z Kiels i mam nadzieję, że on zdziała u mnie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne by poszukiwaC a w końcu trafi się na ten jedyny :)

      Usuń
  2. U mnie się nie sprawdziła ta ampułka:( solo mocno wysuszała, z krem jeszcze daje radę ale krem mi się na niej roluje, początkowo stosowałam i rano i wieczorem pod krem, teraz nakładam tylko wieczorem i czekam aż się całkowicie wchłonie i na to krem :)szału u mnie nie ma, ale chcę ją wykończyć:)mnie denerwuje dodatkowo to, że dozownik mi za duża porcję wysuwa i cały mi się ciapka i nieestetycznie zasycha.. ale może powinnam tak jak Ty delikatniej naciskać.
    Nie kupie jej ponownie:)
    Ja mam krem i na dzień, lżejszy i na noc bogatszy pod oczy , dodatkowo stosuję 2-3 razy w tyg maseczkę pod oczy Sisley, polecam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ci nie służy :( Maseczkę muszę obadać :)

      Usuń
    2. szkoda, miałam duże nadzieje ... ale żeby szybciej zużyć i żeby się nie zmarnowała od wczoraj smaruję nią szyję:) jej też się coś należy:)

      Usuń
  3. ja pielęgnuje olejem arganowym ;P Przy okazji idzie trochę na rzęsy i moja okolica oczu całkiem nieźle się trzyma pomimo tendencji do wysuszenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś jej kilka próbasek i nie podobała mi się ani konsystencja ani zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy kosmetyk:) Może uda mi się go zdobyć...
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena mnie zniechęciła, ale myślę ,że to kosmetyk warty wypróbowania :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyna z ekoAmpułek na którą się nie zdecydowałam, nie wiem w sumie dlaczego ;) Albo inaczej, znajoma która ma bardzo podobne wymagania do moich nie była z niej zadowolona bo okazała się za słaba więc finalnie postawiłam na inne nowości pod oczy.

    U mnie przez ostatnie miesiące królowała SeSDerma a teraz będzie LRP i Filorga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze mam mało zmarch, nie narzekam, wiec mi służy z kremem :) Mam chęć właśnie na Filorgę :)

      Usuń
  8. Ja jestem w trakcie poszukiwań jakiegoś przyjemnie działającego kremu pod oczy.
    Ekoampułki 5 nie używałam, może kiedyś uda mi się zdobyć jakąś próbkę, bo widzę, że opinii o niej jest wiele :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)