sobota, 6 kwietnia 2013

Marcowe łupy...

W marcu znowu się trochę nazbierało zakupów.... Więc się chwalę :)))

W moje łapki wpadła druga buteleczka ekoAmpułki 1.


MAC
Błyszczyk, Mall Mandess z kolekcji Archie's Girls.


Prezent na Dzień Kobiet od TŻ - Dior, Diorskin Nude Natural Glow Fresh Power :)


Otrzymałam też paczkę ze złotymi maskami od Elizabeth Kessler, z którą zaczęłam współpracę. Cieszę się bardzo.


Zakupiłam osłonki na pędzle i pędzel Hakuro H22 do rozświetlacza.


Żele: kokosowy z Balea i antybakteryjny z nanosrebrem z Vin Skin oraz osławiona maseczka do włosów z Alterra.


Oczywiście jak to ze mną bywa musiał znaleźć się i Lush:
Maseczka Oatifix.


To na tyle :) 
Miłego weekendu :)

32 komentarze:

  1. Ho ho = dużo dobroci :) najbardziej zazdroszczę Lusha rzecz jasna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ile dobroci! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam eko-ampułkę nr 3, jak dla mnie troche słabo nawilża. Następnym razem wypróbuję nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw. Ja również kupiłam ten puder Diora i testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty Patomaniaczko haha, a TŻ się spisał, koniecznie napisz jak sprawuje się puder! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same fajniki :)napisz cosik o tych maskach Kessler:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ampułki po raz kolejny zazdroszczę :) Nie wiem czemu jeszcze jej nie kupiłam. Z Archies Girls dorwałam Kiss and Don't Tell. Twój też bardzo mi się podoba :) Piękny prezent na Dzień kobiet. Zaraz pokażę Twój post ukochanemu, żeby za rok nie kupował kwiatka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kiedyś też dostawałam bukiet róż lub perfumy. Teraz wolę kolorówkę :)

      Usuń
  8. Żel z Balei znam, bardzo fajny i niedrogi :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że Hakuro sprzedaje osłonki :P Muszę kupić!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najchętniej zabrałabym Ci wszystko :P Błyszczyk MACa chodził za mną od momentu, gdy ukazała się kolekcja, ale postanowiłam być twarda i się nie skusiłam, a Oatifix ile razy mam okazję odwiedzić Lusha jest wykupiony :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje nie łoddam :) Jednym słowem masz jakiegoś pecha co do maseczki.

      Usuń
  11. u mnie też wpadnie druga buteleczka ampułki, ale 4 :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdobycze:) Uwielbiam takie:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)