poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Kwietniowe łupy...


W kwietniu coś tam się skromnie nazbierało, więc na pierwszy ogień idzie... :)

Dermedic - Żel punktowy na wypryski.

  
Dermedic - Krem do rąk.


Eucerin - Kerm do rąk. 


Cudna pomadka Shiseido, Perfect Rouge Balet/RS347 (recenzja tu).


Moja wygrana w konkursie u Śliwki Robaczywki: ) 
Orientana - Naturalny peeling z olejkami.


Olejek z drzewa herbacianego.


Toni&Guy - Szampon i odżywka.


Vichy - Kulkowy dezodorant.


AA - Borówkowe masło do ciała.


Lakier Essie - Island Hopping.


Jutro wyjeżdżam w góry na długi majowy weekend, więc odezwę się po niedzieli.
Życzę Wam wspaniałego majowego odpoczynku :*

24 komentarze:

  1. Och jakie cudeńka, Essiak boski. Od dawna chodzi za mną olejek z drzewa herbacianego. Wygooglowałam sobie szminkę, doskonała!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Już od dawana miałam ochotę na tego Essiaka. Pomadeczka wspaniała polecam :)

      Usuń
  2. Island Hopping ♥ Uwielbiam TEN kolor :D
    Baw się dobrze :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie zdobycze :) i udanego wypoczynku ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne kosmetyki na testy,jestem bardzo ciekawa kremu dermedic

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa, jak sprawdzi się żel na wypryski. Miłego wypoczynku! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. :) o island hopping;) czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy, bardzo lubię olejek z drzewa herbacianego i antyperspirant z Vichy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod urokiem pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a tez teraz kupiłam sobie ten antyperspirant Vichy bo był mocno chwalony, Choć do tej pory używałam Biodermy różowego i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. szukam i szukam czystych olejków, ale stacjonarnie nie mogę nigdzie dostać ;)
    ten peeling orientany pewnie będzie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek kupiłam w aptece a peelingu jeszcze nie używałam :)

      Usuń
  11. Widzę, że zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)