czwartek, 4 kwietnia 2013

Bath&Body Works, Dark Kiss - Balsam do Ciała

Dark Kiss to mój drugi ulubiony zapach z kolekcji Bath & Body Works.
Balsam pochodzi ze stałej kolekcji Signature w której kilka kosmetyków do ciała jest o tym samym zapachu.
   

236 ml kosztuje 35 zł.
Opakowanie to estetyczna, poręczna, przeźroczysta i plastikowa buteleczka.



Balsam posiada dość wygodny w obsłudze dozownik, nie mam problemów z wydostaniem go z buteleczki.


Kosmetyk jest dość rzadki, dobrze się rozprowadza na skórze, szybko wchłania, nie pozostawiając tłustej, ani lepkiej warstwy. Zapach to istna euforia dla naszych zmysłów...
Przepyszne i urzekające połączenie jeżyn, mirabelek, bursztynu i wanilii, zawiera też witaminę E, jojobę i masło shea. Początek to woń soczystych i lekko kwaskowatych jeżyny z czasem zapach się wysładza, tworząc niesamowitą apetyczną całość. Po zastosowaniu balsamu ciało jest gładkie, nawilżone i przecudnie pachnące. Smarowidełko nie podrażnia.


 Jest to zapach magia, idealny na tak paskudną aurę za oknem, gdzie można myślami, choć odrobinę odbiec w klimat dalekich i ciepłych krajów... :)

20 komentarzy:

  1. Mam mgiełkę do ciała o tym zapachu. Jest przecudna :).

    OdpowiedzUsuń
  2. mam żel pod prysznic - jest piękny, perłowy i cuuuuuudnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu dorwać ich jakiś produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest boki. Mam go i mgiełkę i jestem zachwycona. Balsam wart swojej ceny. Zapach trzyma sie cały dzien na skórze oraz eczniku, szlafroku. Musze kupić jeszcze jakieś inne zapchy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się powoli kończy, też muszę zrobić mały zapasik :)

      Usuń
  5. Ja mam mgiełkę i pachnie prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym kupiła parę rzeczy ale nie mam dostępu:( bardzo żałuję bo pokuszenie wielkie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co niedzielę jestem w Warszawie to mogę pomóc w zakupie :)

      Usuń
  7. uwielbiam balsamy Bath! teraz mam ochotę na jakiś cytrusowy zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  8. milam caly zestaw, uzypelnilamazapasy pare miesiecy temu kiedy na sale mieli po $3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też we wakacje zrobiłam niezłe zapasy różnych zapachów na amerykańskiej stronie:)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)