wtorek, 9 kwietnia 2013

BANDI, Gold Philosophy, Krem pod Oczy

By efekt był lepszy do kremu do twarzy z Bandi (recenzja tu) wybrałam krem pod oczy z tej samej linii Gold Philosophy.

Wyrafinowana kompozycja składników aktywnych o silnym działaniu regenerującym. 
Dzięki unikalnej recepturze wypełnia zmarszczki, głęboko nawilża i uelastycznia oraz niweluje obrzęki pod oczami. 
Zawiera głęboko penetrujący peptyd - Palmitoyl Tripeptide-5, który skutecznie redukuje i wygładza wszystkie typy zmarszczek.


3o ml kosztuje 80 zł.


Krem posiada bardzo elganckie opakowanie. 

 

Aplikaja mazidełka jest wygodna, dzięki dozownikowi z dzióbkiem :)

    
Krem stosuję od miesiąca na dzień i na noc. Preparat ma lekką konsystencję o białym kolorze, pozbawiony jest substancji zapachowych, łatwo się wchłania, nie uczula. Skóra wokół oczu jest doskonale nawilżona a kurze łapki  mniej widoczne i oto chodzi
 

W kartoniku oprócz kremu znajduje się ulotka o pozostałych kosmetykach oraz próbka innego kosmetyku.

Polecam z czystym sumieniem :)
 

14 komentarzy:

  1. Kremów przeciwzmarszczkowych na szczęście jeszcze nie potrzebuję, ale opakowanie faktycznie przepiękne, bardzo eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli wdrażam kremy przeciw zmarszczkowe do pielęgnacji :)

      Usuń
  2. widziałam go w Hebe, ale nie zagłębiałam tematu :)zwróciłam również uwagę na elegancję opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Tripeptyd kupiłam w sklepie z półproduktami i dodaję parę kropel do kremów samorobionych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie stosowalam kremow przeciwzmarszczkowych. Cale szczescie, ale bardzo podoba mi sie jego opakowanie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałabym w końcu zaopatrzyć się w jakiś krem do skóry wokół oczu. Nigdy nie zwracałam uwagę na to, że potrzebny jest do tego jakiś osobny krem i stosuję do tej pory zwykłych kremów, które używam tylko do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy do twarzy bywają niekiedy za ciężkie do delikatnej skóry wokół oczu :)

      Usuń
  6. aguś, dzięki za udział w konkursie ale musiałabyś jeszcze opisać swój wymarzony sklep :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie doczytałam, muszę zebrać myśli i niebawem wystartuję ;)

      Usuń
  7. na moje zmarchy pod oczami to już chyba żaden krem nie zaradzi :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)