czwartek, 28 marca 2013

PAT&RUB, Tonik

Od trzech tygodni stosuję hipoalergiczny, naturalny Tonik Łagodzący PAT&RUB FACE.  
Który przywraca skórze twarzy i szyi właściwe pH, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, działa przeciwzapalnie.

Daje efekt odświeżenia i działa kojąco dzięki naturalnym składnikom, jak woda różana, woda lawendowa, woda rozmarynowa. Ekstrakt z rumianku solnego doskonale łagodzi rumień i zaczerwienienie skóry twarzy.
Ekologiczny Tonik Łagodzący PAT&RUB FACE zapewnia natychmiastową ulgę dla wrażliwej cery.

Tonik zamknięty jest w przeźroczystej, estetycznej i eleganckiej buteleczce.

 

 



 200 ml kosztuje 60 zł.



  • Woda różana* - 15% - łagodzi zaczerwienienia, tonizuje, nawilża
  • Woda rozmarynowa* - 10% - działa antybakteryjnie, antyseptycznie i przeciwzapalnie
  • Woda lawendowa*- 5% - łagodzi podrażnienia
  • Rumianek solny* -  1% - łagodzi podrażnienia, rumień, zaczerwienienie
  • wszystkie surowce, z których skomponowany jest tonik łagodzący PAT&RUB FACE, mają certyfikat naturalności

Kosmetyk posiada płynną konsystencję, żółty kolor oraz cudowny ziołowy zapach, który na początku mnie trochę zaskoczył :)





By dobrać się do toniku przekręcamy korek w lewo a prawo zamykamy :)

 

Widać, że tonik bez problemu oczyszcza twarz. Po zastosowaniu skóra się nie lepi, jak w przypadku niektórych,  jest czysta, odświeżona, uspokojona, bez zaczerwienień. 
 

Dla mojej cery jest to idealny produkt :)

16 komentarzy:

  1. Tonik może jeszcze wypróbuję:) ale Eco Ampułki już nie kupię:)skład wydaje się być super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jaki świetny skład! woda różana, rozmarynowa i lawendowa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Te cuda natury wspaniale uspokajają cerę :)

      Usuń
  3. Mam ten robił, pewnie skoncze go za jakies 2 tygodnie. Tylko niestety mnie nie zachwyca :-( Zdecydowanie wolę wodę termalna Avene.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że nie pozostawia lepkiej skóry, bo tego nienawidzę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również używam tego toniku od nieco ponad 3 tygodni i bardzo jestem z niego zadowolona. Cena jest dosyć wysoka, ale warto polować na promocje i rabaty na stronie sklepu internetowego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak patrzę na skład i sobie myślę, że skleciłabym sama z hydrolatów taki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bym chciała go mieć i to pewnie kwestia czasu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że niedługo zasili Twoją kosmetyczkę :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)