poniedziałek, 4 marca 2013

PAT&RUB, Mleczko

Jak wiadomo jestem fanką Pat&Rub, więc powoli próbuję wszystkich produktów firmy. 

Tym razem wzięłam się za Mleczko do Oczyszczania Twarzy z linii PAT&RUB FACE, które oczyszcza i koi.
Usuwa makijaż, sebum i zabrudzenia, łagodzi podrażnienia, nawilża.

W składzie kosmetyku znajdują się wyłącznie naturalne, łagodne substancje oczyszczające i kojące (prawoślaz, rumianek solny, 
woda orkiszowa) oraz naturalna witamina E. 
Olej arganowy chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników.
Przyjemna konsystencja Mleczka do Oczyszczania Twarzy zapewnia komfort skórze, która po oczyszczeniu jest dobrze 
przygotowana do dalszej pielęgnacji.

Za 200 ml zapłacimy 60 zł.
Jednak w sklepie internetowym są częste promocje, więc warto polować :)

 

Woda orkiszowa* - 15% - łagodzi zaczerwienienia, tonizuje, nawilża
Olej arganowy* - 2% - chroni przed wolnymi rodnikami
Prawoślaz* -2% - łagodzi podrażnienia
Rumianek solny* 1% - łagodzi podrażnienia, rumień, zaczerwienienie
Naturalna witamina E* – 0,1% - zwalcza wolne rodniki
*wszystkie surowce, z których skomponowane jest MLECZKO, mają certyfikat naturalności


Mleczko zamknięte jest estetycznej i eleganckiej buteleczce z wygodną pompką dozującą.


Kosmetyk rozprowadzam na skórze twarzy opuszkami palców, a następnie ścieram płatkiem kosmetycznym.
Mleczka używam od dwóch tygodni, ma lekką konsystencję, dobrze radzi sobie z demakijażem oka i ładnie oczyszcza cerę, 
po czym staje się gładka i miła w dotyku. 
Produkt ten nie uczula, nie zapycha, za to uspokaja cerę. Posiada delikatny i wspaniały zapach. 

Kto z  Was już go używał? :)

14 komentarzy:

  1. waham się bo znalazlam wiele średnich opinii na jego temat, ale za to z toniku jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to dobrze wiedziec w zasadzie bo tonik ma czesc skladnikow takich samych, dzieki :)

      Usuń
  2. ja całe życie używałam mleczek do demakijażu ale od kiedy dermatolog stwierdziła ,że moje grudki na powiekach do zatkane gruczoły , zaczełam stosowac micele i mleczka odstawiłam:( ale mam sentyment... szkoda:(ale jak Tobie służy do super:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie zauważyłam żeby coś niepokojącego się działo ze skórą :) W końcu w składzie nie ma żadnych zapychaczy ;)

      Usuń
  3. do mleczek mam stosunek obojętny.. nie muszę ich używać, bo są w sumie zbędne.. wystarczy mi dwufaza i micel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też cały czas używam micele, ale inna alternatywa nie zaszkodzi :)

      Usuń
  4. Nie używałam, ciekawie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice post
    Maybe we can follow each other !?
    Just let me know :)

    http://nanikratliff.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  6. woda orkiszowa? jak bułeczki? hehe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)