poniedziałek, 18 marca 2013

Lumene, Baza Rozświetlająca


Base Crystal Radiance Primer to baza rozświetlająca pod makijaż marki Lumene. Przeznaczona dla skóry normalnej i suchej. 

Baza ma gładką konsystencję i sprawia, że szara i zmęczona skóra staje się rozświetlona i świeża. 
Pigmenty odbijające światło wyrównują koloryt skóry i rozjaśniają cerę. Zawiera olej z nasion fińskiej borówki brusznicy, 
która jest pełna odżywczych flawonoidów i antyoksydantów oraz witaminę C, aby rozjaśniała odcień skóry. 
Olej z nasion borówki wspomaga regenerację skóry.

                

25 ml kosztuje 29,99 zł.

 

Baza jest solidnie zabezpieczona.

                                      

Transparentna, ultra-lekka formuła idealnie dopasowuje się do skóry. Wydobywa naturalny blask skóry a jej odbijające światło pigmenty wyrównują i rozjaśniają cerę. Promienny, różowy odcień daje twojemu makijażowi świeży wygląd i pasuje do wszystkich odcieni i rodzajów skóry.










Produkt nadaje cerze subtelny połysk i  zdrowy wygląd, nie uczula jej i nie zapycha.
Bardzo łatwo rozprowadza się na twarzy. Bazę najlepiej nakładać na krem, a następnie nałożyć podkład,  ja wolę wymieszać  ją 
z podkładem. Może być też stosowana sama. Poza tym jest bardzo wydajna używam  ją od 3 miesięcy i sopor jeszcze zostało. Pięknie pachnie owocami a dokładnie pomarańczami :)

 















Kosmetyk nie zastąpi rozświetlacza, ale całkiem nieźle się sprawuje :)                   

17 komentarzy:

  1. ja ostatnio zamówiłam bazę z Make Up Atelier, też jest trochę rozświetlająca, choć bardziej zależało mi na ukryciu porów

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła rzecz, ale lata swietlne nie widziałam kosmetyków Lumene w drogeriach. Gdzie je kupujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam ją na warszawskim zlocie blogerek, ale można ja kupić w sklepie internetowym Lumene i u lapymakeup :)

      Usuń
    2. Też nigdzie nie mogę ich spotkać a pomyśleć, ze w czasach studenckich używałam tylko ich kosmetyków - musiały być łatwo dostępne :)

      Usuń
    3. W drogeriach, to można pomarzyć o ich zdobyciu :)

      Usuń
  3. Fajnie wygląda,pierwszy raz się spotykam z olejem z nasion borówki... ciekawe... muszę o ty poczyatć... a czy ma w składzie silikony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ma, jak to baza ;)

      Usuń
    2. Z tego co mnie wiadomo, to nie ma silikonów :)

      Usuń
    3. ma , ma:) Lumene nie jest żadną organiczna marką:P

      Usuń
    4. Prześledziłam skład i może sprytnie się ukryły te silikony :D

      Usuń
  4. super! lubię wszystko co rozświetla :]

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie można ją kupić , bo wiem że podkłady z tej firmy są dobre a nie orientuje się nawet cenowo:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaję linki :)

      https://kosmetyki-sklep24.pl/product/2089/lumene-baza-pod-makijaz-rozswietlajaca-crystal-radiance-primer

      lub

      http://www.ladymakeup.pl/sklep/lumene-beauty-base-baza-rozswietlajaca.html

      Usuń
  6. Nie miałam, ciekawie wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)