czwartek, 28 lutego 2013

Lutowe łupy...

Ostatnio znowu trochę nakupowałam i zaczęłam dwie przemiłe współprace :)))

Oto moje łupy :) 

Smakowicie pachnące żele pod prysznic Balea oraz moja już druga tubka żelu do twarzy La Roche-Posay.

                     
Otrzymałam też paczkę z Bandi, z którą zaczęłam współpracę. Niezmiernie cieszę się z tego faktu, a...


... w środku pełno próbek i Krem pod oczy z serii Gold Philosophy.


MAC
Mineralize Skinfinish w kolorze Soft & Gentle - walentynkowy prezent :)


Peeling solny, Śliwka z Figą - Stara Mydlarnia.


W same walentynki otrzymałam wspaniałą paczkę z Pat&Rub z którą również zaczęłam współpracować. Bardzo się cieszę :)


Kosmetyczkę zasiliła podwójna kredka Dior, Twin Set - kolor 060 Grey Sigh.


Capnęłam też fioletowy tusz Guerlain -  Cils d'Enfer.


Nie mogło obejść się bez  Lush'a :)))

Czyściki - Angels On Bare Skin (jeden dla Was)
Maseczka Catastrophe Cosmetic  
Sugar Scrub ... i
Mydło Porridge :)


Powoli zaczęłam używać niektórych kosmetyków :)

22 komentarze:

  1. najbardziej to jestem ciekawa Lusha no i Pat&Ruba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Lush'a to mój trzeci czyścik, jeszcze zostały mi resztki popcornika. W obrotach mam mleczko z P&R, jest świetne :) Recenzja po niedzieli..

      Usuń
    2. Ja podobnie jak sauria :)

      Usuń
    3. Na recenzję Lusha trzeba troszkę poczekać :)

      Usuń
  2. gratuluję współpracy z P&R ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, kusi mnie ten rozświetlacz, choć mam z Catrice:(

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie niestety ta ampułka się nie sprawdziła, ale za to rozświetlacz z Mac sprawdza się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje nawiązanych wspolprac

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacne łupy i świetne współprace. A Lush gdzie nabyty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Do Lush'owych zakupów dołączyłam się na wizażu :)

      Usuń
  7. ale smakołyki.. podebrałabym Ci co najmniej połowę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie testuję Ampułkę 5 i póki co mój zapał do jej dalszego stosowania spada... Maczek śliczny!:)a Lusha zazdraszam:)czekam na Twoje recencje Pat&Rab:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy ten tusz do rzęs :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, ale póki co muszę wykończyć dwa otwarte :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)