poniedziałek, 11 lutego 2013

LUSH, Coalface


Kostkę kupiłam z ciekawości. 

Coalface, to mydło na bazie węgla drzewnego i wyciągu z lukrecji do pielęgnacji mieszanej i tłustej cery.
Dzięki wyciągowi z korzeni lukrecji, drzewa różanego oraz olejkom z drzewa sandałowego pomaga komórkom skóry szybciej 
się regenerować i opóźnić proces powstawania zmarszczek.


Mydło zapakowane jest w folię, która ma na opakowaniu informację o tym że jest biodegradowalna, czyli wszystko 
zgodnie z filozofią Lusha.


100 g kosztuje 4,70 £ / 250 g - 11,55 £ /500 g - 23,50 £.

 

Jak widać mydło ma śliczny kształt a'la serca i jest czarne, ale po na mydleniu twarzy zmienia się w biały kolor :)))

 

 Odcięłam mały kawałek, resztę zapakowałam i schowałam do szafki.

 

Coalface, nie uczula, nie podrażnia, przyjemnie pachnie, praktycznie się nie pieni, bardzo dobrze oczyszcza twarz, która jest aż tępa po umyciu.
Na zewnętrznej warstwie kostki znajdują się drobinki, które dodatkowo spełniają rolę pilingu, lecz po czwartym użyciu już ich 
nie wyczułam. Najważniejsze nie zauważyłam wysuszenia cery, a to duży atut.

Mydło jest bardzo wydajne, ten mały kawałek używałam co wieczór. Starczył mi na pięć tygodni. Przez ten czas praktycznie miałam 
z głowy jakiekolwiek niespodzianki.

 

Mydełko pięknie się mieni :)

  
Kto miał okazję wypróbować, to czarne mydło? :)

18 komentarzy:

  1. Nie kupiłabym go. Nie wygląda zachęcająco, a w dodatku nienawidzę lukrecji!


    Serdecznie zapraszam do mnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wypróbować, ale chyba na pierwszy ogień pójdą Angelsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę tu wchodzić bo od razu chce!! :P p.s. widzę serce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To serce już na walentynki, choć nie czerwone :)

      Usuń
  4. czytałam kilka dobrych opini na ich temat, chętnie spróbuję, tylko ta dostępność....

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygląda, nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się mieni, ale miałabym obawy do używania go ze względu na kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie wysuszył jednak.. ale mój nastoletni brak go uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam cerę mieszaną i dla mnie mydło jest idealne :)

      Usuń
  8. Oooo. Pierwsze słyszę. Ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)