piątek, 15 lutego 2013

La Roche - Posay, Effaclar Żel


Żel przeznaczony jest do skóry wrażliwej i tłustej, zmniejsza łojotok i ułatwia eliminację łoju, równocześnie nie powodując podrażnień skóry. Wskazany do codziennej pielęgnacji skóry ze skłonnością do powstawania trądziku i podrażnionej środkami wysuszającymi. Łagodnie eliminuje zabrudzenia dzięki swej nieagresywnej bazie myjącej, bez mydła, bez barwników, bez alkoholu, bez parabenów. Poprawia stan naskórka i dzięki działaniu soli cynku ułatwia usunięcie nadmiaru łoju.
W rezultacie stosowania skóra odzyskuje równowagę fizjologiczną i jest doskonale przygotowana do zabiegów pielęgnacyjnych. 
Zawarta w żelu Woda termalna z La Roche - Posay (pH 5,5) koi i łagodzi podrażnienia. 
Nowa formuła  to według producenta nie tylko niższa cena i większa pojemność, ale także wyższa skuteczność.
 
Jak widać produkt jest w estetycznej, poręcznej, białej, plastikowej tubie.
 
        
200 ml kosztuje około 33,99 zł a żel jest łatwo dostępny w każdej aptece.
                                                   

To moja druga tubka żelu.
Produkt ten nie uczula, nie zapycha, przyjemnie pachnie i dobrze się pieni, lecz nie do końca radzi sobie ze zmyciem makijażu. 
Po umyciu żelem i przejechaniu nasączonym wacikiem widać, że nie jest dość czysty. Odczuwam też dyskomfort nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia i wysuszenia, ale mam mieszaną cerę więc delikatne wysuszenie nawet dobrze zrobi mojej skórze :)
 

Żel ma przezroczystą barwę i dość gęstą konsystencję przez co jest bardzo wydajny a opakowanie starcza na ponad trzy miesiące.


Używaliście tego żelu?

20 komentarzy:

  1. Nie używałam ale rozmyślam nad zakupem ... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No szkoda, że nie jest taki idealny. Przez jakiś czas stosowałam Effaclar Duo, niestety też efektów raczej nie ma żadnych :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metodą prób i błędów znajdzie się ten jedyny ;)

      Usuń
  3. Mam juz końcówkę 400ml opakowania, to dobry produkt, ale znalazłam dla mojej cery coś znacznie lepszego.Tak czy tak jest dobry i spelnia obietnice producenta.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, bardzo go lubię, w promocji można go dostać za 20 zł, uważam, że warto :)

    PS. zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jak napisałaś, można go kupić w promocji :)

      Usuń
  5. nie miałam przyjemności, ale będę miała na uwadze, zwłaszcza dla mojego H byłby dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam nic z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosowałam go, ale pomyślę nad tym by go kupić :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam chyba jakiś krem, był ok choć przy problemach z hormonami to i złoto nie pomoże:/ tylko tabletki ;) a co do tego żelu i w sumie do innych zmywaków, nie spotkałam takiego co bym mi makijaż odpowiednio z twarzy usunął. Dlatego Bioderma to dla mnie podstawa demakijażu (albo jakiś inny micel, który się sprawdza;)a następnie jakiś delikatnie myjący żel, balsam czy krem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam pierw, żelu lub mydła Coalface, następnie żel

      Usuń
  9. Nie używałam nigdy, ale jakos mnie 'ciekawi' ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)