poniedziałek, 25 lutego 2013

Dior, Twin Set - Grey Sigh nr 060

Makijażyści pracujący za kulisami pokazów mody nakładają na powieki najpierw tłuste cienie, a potem utrwalają je pudrem, aby uzyskać trwały efekt. Z inspiracji tą techniką powstał nowy „długopis” do powiek Twin Set, nieodzowny w makijażu oczu.

Odkąd pojawiły się pierwsze wzmianki o wiosennej kolekcji Diora, od razu zwróciłam uwagę na kredkę Twin Set, a po kilku swatach w blogsferze, musiałm, ją mieć :D

W kolekcji znajdziemy 4 kolory: 060 Grey Sigh, 090 Fishnet Black, 530 Beige Ribbo i 540 Ballerina Pink.

Wybrałam kolor Grey Sing, czyli piękną szarość.
Mam ją od tygodnia i niestety nie zapowiadała się obiecująco :(


  
  

Za 3 g zapłacimy 120 zł w Sephorze i Douglas oraz 110 zł w Marionnaud. 

 















Jedną stroną kredki nakładamy cień o satynowej formule. Drugą zaś rozcieramy a nasączona rozświetlającym pudrem gąbka wzmacnia połysk koloru a efekt można stopniować bez końca...


Strona z rysikiem.


  
Druga strona z gąbką.



Swatch na ręce.

 

 Twin Set na oczach jako piękny i głęboki odcień...


 

Choć kredka jest piękna, to nie należy do trwałych, wchodzi w załamania i znika po mimo nałożonej bazy. Tak wygląda po 5-ciu godzinach :(


Z nowości Diora jestem trochę rozczarowana

Pokombinuję z deka i może uda się ponosi ją dłużej bez uszczerbku.

10 komentarzy:

  1. u mnie ten migoczący efekt po 5 godz zupełnie zanika, u Ciebie jeszcze trwa:)Ale i tak przyznaj że kolor jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam 530,cienia w kredce nie używam w ogóle, bo jest słaby:(natomiast z cienia z gąbeczki jestem bardzo zadowolona i u mnie na bazie trzyma się długo, nie liczyłam , ale nie zauważyłam zbierania się w załamniu powieki aż do demakijażu i pięknie iskrzy cały czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza MUFE:)mało ekonimczna, ale ładnie wyrównuje koloryt powiek i zwieksza trwałość cieni doskonale:)

      Usuń
  3. Muszę przyznać, że kolor chyba najbardziej udany ale cień sam w sobie słabiusieńki (odnoszę się do wszystkich kolorów) :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie jest aż tak tragicznie, ale mogłoby być lepiej :)

      Usuń
  4. ojej, cena kosmiczna...efekt jest bosski ale ja bym się nie odważyła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)