poniedziałek, 7 stycznia 2013

Tołpa, Dermo Face - Provivo 35+, Krem pod Oczy

Do kremu do twarzy z Tołpy (recenzja tu) dokupiłam krem pod oczy z tej samej linii Dermo Face - Provivo 35 +

Krem przywraca zdolności regeneracyjne skóry wokół oczu, spowalnia proces starzenia i pobudza ją do odnowy. 
Wygładza zmarszczki, odbudowuje mikrouszkodzenia DNA, nawilża i uelastycznia skórę. Redukuje opuchnięcia powiek i rozjaśnia cienie pod oczami.



Krem nie posiada alergenów, PEG - ów, silikonów, oleju parafinowego i konserwantów (parabenów i donorów formaldehydu).


Krem jest w aluminiowej tubce poddawane recyklingowi. 

Pojemność niestandardowa 10 ml, koszt 38,99 zł  w Rosmmann.
 

Składniki ekstrakt z tarczycy bajkalskiej, ekstrakt z hibiskusa, ekstrakt z senesu wąskolistnego, skwalen.


Krem ma lekką i dość rzadką konsystencję, przyjemnie pachnie, łatwo się wchłania, czy wypełnia zmarszczki tego nie zauważyłam, za to w miarę dobrze nawilża skórę pod oczami.


2 komentarze:

  1. Aż sprawdziłam co to "tarczyca bajkalska", przepiękna roślina a w dodatku bardzo bogata w lecznicze właściwości. Miałam z Tołpy jeden krem, który mi nie podpasował oraz balsam do ciała, który też nie zachwyciła. Jednak mydełko borowinowe bardzo mile wspominam. rozejrzę się za tym kremem i rozważę zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, co do tarczycy bajkalskiej. Kremik fajny, na pewno nie zrobi krzywdy :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)