poniedziałek, 28 stycznia 2013

Styczniowe łupy...


Ostatnio trochę zaszalałam zakupowo i zaczęłam współpracę :)

Oto moje łupy :)

Wytoczyłam moją ciężką artylerię do walki ze szponami, czyli zakupiłam zestaw Nail Tek II - Fundation i Intensive Therapy. 
Ostro zaczynam brać się za swoje łamiące i rozdwajające pazurki :)
Ponadto do koszyka wpadł wysuszacz Seche Vite oraz żel do rozpuszczania skórek Sally Hansen -  Instant Cuticle Remover.


  
Od jakiegoś czasu dopadła mnie mania na kosmetyki LUSH, więc ponownie pokusiłam się na małe zakupy, czyli....
Popcornowy czyścik - Let The Good Times Roll
Maseczka Cupcake
Kostka masująca - Soft Coeur


Postanowiłam w końcu zakupić pierwszy kosmetyk z MAC :)
Mineralny róż - Amber Glow


Imieninowy prezent
Paletka Naked2


Otrzymałam też paczkę z Clareny, z którą zaczęłam współpracę. Niezmiernie cieszę się z tego faktu, a....


... w środku Krem z roślinnymi komórkami macierzystymi Clarena Eco Line.


Dziś przyszła paczka z Pat&Rub z zamówionymi i osławionymi już płynami miceralnymi :)


Teraz pozostały tylko testy..., testy i testy... :)
Niektóre kosmetyki już  testuję.

26 komentarzy:

  1. Super łupy:) żel do skórek znam,lubię bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo świetne zakupy oraz współpraca :) no to miłego testowania w takim razie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten duet Nail Teka bardzo mi kiedys pomógł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakupy w moim guście, czekam więc na rozwój wydarzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten róż ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na recenzję płynów:) a komórki macierzyste to przyszłość;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę skończyć różową Biodremę, mam jeszcze połowę :)

      Usuń
  7. Ale fajne kosmetyki. Róż ma śliczny kolor. Ciekawe jak się sprawdzi żel do skórek, ja właśnie testuję żółty z essence.
    Ciekawie zapowiadająca się współpraca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Róż jest cudny a żel do skórek błyskawicznie je zmiękcza :)

      Usuń
  8. Miłych testów.
    Zapraszam do mnie http://kraina-testow.blogspot.com/2013/01/niespodzianka-dla-mnie-od-was-i-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń
  9. przeczytałam Amber Gold XD piękny ten róż :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię. :P Do Versatile Blogger. Jeżeli już otrzymałaś to wyróżnienie a ja nie zauważyłam lub nie lubisz tego typu zabaw to przepraszam a jeśli jesteś na tak zapraszam http://sliwkirobaczywki.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger-7-faktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. trochę tego masz, mnie ciekawi najbardziej róż - postanowiłam nauczyć się go używać ale nie mam pojęcia w jakim kolorze i jaki powinnam zakupić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)