czwartek, 24 stycznia 2013

PAT&RUB, Pielegnacyjny Balsam do Ust - Kawowy

Jak tylko zrobiło się zimniej postanowiłam bardziej zadbać o usta, sam błyszczyk nie wystarczał, a że uwielbiam 
markę Pat&Rub, po krótkich oględzinach zakupiła kawowy balsam do ust.

Pielęgnacyjny Balsam do Ust Kawowy z linii kosmetyków naturalnych PAT&RUB LIPS 100% natury.

Balsam chroni. Sprawia, że skóra ust jest odżywiona, wygładzona i nawilżona. Znakomity do spierzchniętych ust. 
Kolor nadaje masło kawowe i naturalny pigment. Aromat balsamu pochodzi od masła kawowego.

  • masło kawowe*
  • olej jojoba*
  • olej rycynowy*
  • wosk pszczeli 
* naturalny pigment surowce naturalne i z eko certyfikatem
 

Balsam mieści się w 10 ml plastikowym pojemniczku, zapakowanym w kartonik,  koszt 39 zł :)
 

W pudełeczku balsam ma kolor ciemno brązowy i w miarę intensywny.



Konsystencja balsamu jest zbita i twarda, ale z  jego wydobyciem nie ma problemu. Pod wpływem ciepła palca, natychmiast mięknie i sprawnie rozprowadza się na ustach, tworząc ochronną warstwę.




Kolor na ustach jest transparentny z odrobiną karmelu.


Balsam sprawdza się w 100 %. Nie mam spięrzchniętych, ani popękanych kącików ust.
Wargi są dobrze odżywione, nawilżone i co najważniejsze chronione przed negatywnymi  czynnikami zimy. 


20 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki Pat&Rub! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam! Balsamy do ust Pat&Rub są genialne i naprawdę działają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dodatek są naturalne, czego chcieć więcej... :)

      Usuń
  3. Uwielbiam Pat&Rub! Miałam ten balsam przez chwilkę (podkradziony mamie) I zakochałam się w nim! Używałam na noc grubą warstwą usta były po nim niesamowicie mięciutkie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z serii kawowej peeling i też jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znoszę kawy ale skuszę się na inny zapach na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam grejpfrutowy, jest śliczny. Chciałam go nabyć, ale mieli tylko tester :(

      Usuń
  6. Nie próbowałam jeszcze kosmetyków pat&rub ale balsamy do ust uwielbiam, obenie moim ulubieńcem jest kakaowy Palmers.

    OdpowiedzUsuń
  7. wolę balsamy w błyszczykach, z Pat mam różany :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam chrapkę grejpfrutowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. balsamu co prawda nie mam, ale peeling kawowy mam i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam ich kremy, na dzień i na noc...poprzysięgłam wierność...są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)