piątek, 4 stycznia 2013

Moja pielęgnacja twarzy

Pielęgnacja twarzy, to bardzo ważny rytułał dla każdej z nas, wiadomo, że jak się dba, to się ma :D
Cery są różnego typu i w różnym wieku, dlatego wymagają odmiennych kosmetyków do jej pielęgnacji... 
Na rynku jest wiele produktów od tańszych po mega drogie...

Oto moje kosmetyki do pielęgnacji lica, które jest mieszane w kierunku suchym :)


Jeśli chodzi o demakijaż, to stosuję różne kombinacje :)

Pierwsza z nich to, żel - La Roche-Posay oraz co drugi dzień czyścik Buche de Noel - Lush, powoli się kończy :( 
Nie długo zastąpi go inne Lush'owe cudo :)
Druga opcja, żel - La Roche- Posay i płyn miceralny - Biodermy.
Trzecia, mydło bazie węgla, Coalface - Lush i płyn miceralny - Biodermy.

Rano przecieram twarz tylko płynem miceralnym - Biodermy.


Do wieczornego  demakijażu oczu używam dwufazowegostosowanie  płynu z bławatka bio - Yves Rocher (recenzja tu) oraz kremu na dzień i na noc Re-Actin -  Iwostin.


Wieczorem stosuję jedną, sporą kroplę ekoAmpułki (recenzja tu) z dwiema kroplami oleju arganowego bio - Blisko Natury.
Tak wymieszaną miksturę delikatnie wklepuję w twarz i voilà. Nie potrzebuję wtedy żadnego kremu :)


Za to pielęgnacja w dzień, to krem z linii Gold Philosophy - Bandi oraz SOS 5 min - Lumene, używan go wtedy gdy moja cera wymaga natychmiastowego ratunku. Krem spisuje się rewelacyjnie (recenzja tu).


Jak Wy dbacie o  swoją twarz? :)

20 komentarzy:

  1. Wszędzie tak zachwalają te ekoampułki, że i ja w końcu się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, już powoli planuję zakup następnej buteleczki :)

      Usuń
  2. Ciekawe połączwnie ampułki z olejekiem arganowym.
    A sama ampułka lub olejek się nie sprawdzają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat na mojej twarzy sama ekoampułka za mało nawilża.

      Usuń
    2. O, to cenna info. bo myślę nad ta ampułką ale mam sucha skórę.

      Usuń
    3. Ona jest do suchej i wrażliwej cery :)

      Usuń
    4. Wiem :)
      Tylko ja mam bardzo suchą. I jak ją kupie i nie będzie spełniała sie dośc dobrze to wiem co moge zrobić :)

      Usuń
  3. Niezły zestaw pielęgnacyjny,na mojej tłustej cerze ostatnio spisuje się pod makijaż krem zwężający pory Biodermy Pore Refiner

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekoampułkę bym chciała, olej arganowy również mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już się nie mogę mojej ekoAmpułki doczekać :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie mnie te ekoampułki kuszą i chyba się w końcu szarpnę póki są w promocji :) Biodermę uwielbiam, ale zieloną, effaclar też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze mnie też kuszą, jak tu się oprzeć;D

      Usuń
    2. Trzeba korzystać z promocji a zielona Biodermę też miałam :)

      Usuń
  7. Krem Bandi ma przepiękne opakowanie. Z niecierpliwością czekam na recenzję Coalface :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)