wtorek, 11 grudnia 2012

Zakupy w sklepie internetowym Blisko Natury

3 grudnia był Dzień Darmowej Dostawy :) 
Więc jak tu nie skorzystać z takiej nie powtarzającej się często okazji.
Niczym sęp zaczęłam krążyć po stronach różnych sklepów, aż trafiłam na stronę Blisko Natury. 

Jak sama nazwa wskazuje produkty są pochodzenia naturalnego min: glinki, oleje, masełka, mydła, itp...

Z obszernej oferty sklepu wyczaiłam trzy produkty, które najbardziej mnie zainteresowały, czyli... Francuska Glinka Biała Kaolinite, Masło Shea Nierafinowane i Olej Arganowy Bio.

Oczywiście miałam chęć na dużo więcej, ale zbliżające się święta przystopowały moje kosmetyczne zapędy :D


Niedługo przystąpię do pierwszych testów :)

Jakie są wasze zdobycze z DDD? :)


8 komentarzy:

  1. Też obkupiłam się w tym sklepie. Oczywiście capnęłam olej z babassu dla moich włosów :)i maść z nagietkiem która wyleczyła moje uczulenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, to zabieramy się do testowania :) Maść z nagietkiem brzmi kusząco...

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie ;) a olejek arganowy sama bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na olej arganowy miałam ochotę od dłuższego czasu :)

      Usuń
  3. Nie mogę doczekać się testów i recenzji. Serdecznie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą. Wczoraj poszedł w ruch olej arganowy :)

      Usuń
  4. A kupowałaś coś może w Biochemii Uroda? Ja teraz kończę ich kosmetyki. Ciekawa jestem czy Blisko Natury czymś się różni od Biochemii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam przyjemności wypróbować nic BU :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)