czwartek, 20 grudnia 2012

Sally Hansen, Glitz Gal nr 08

Od jakiegoś czasu zaczął się szał na brokatowe lakiery, który mnie nie ominął :)

Gem Crush, to lakiery z kolorowymi i o różnych rozmiarach glitterami... 
Idealny na sylwestrowe szaleństwo i nadchodzący karnawał :) 
W kolekcji znajduje się 8 kolorów (01 Showgirl Chic,  02 Cha-Ching!, 03 Big Money, 04 Blingtastic,
05 Be-jeweled, 06 Razzle Dazzler, 07 Lady Luck i 08 Glitz Gal), jak na razie widziałam 4 z nich.

Intensywny kolor i tysiące połyskujących drobinek.
Trwała i szybko schnąca formuła.
Efekt spektakularnego połysku w połączeniu z lakierem top coast  Sally Hansen: Diamond  Flash.

Najbardziej zainteresował mnie najciemniejszy, czyli 08 Glitz Gal.

 
Cena 25,99 zł za 9,17 ml.
Swój kupiłam w promocji za 19,99 zł w Supher - Pharm.


Piękny szaro - czarny odcień.


  
Dwie warstwy idealnie pokrywają płytkę paznokcia.

 


Trwałość 3-4 dni.
Jak to bywa z brokatami, ich  jedynym mankamentem jest trudne zmywanie :(

6 komentarzy:

  1. jest piękny, ale ta cena mnie niestety zniechęca :/


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Prawda S. Hansen nie ma tanich lakierów, ale czasami można sobie pozwolić :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za brokatowymi lakierami, ale ten wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach gdyby był ciut bardziej czarny :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)