poniedziałek, 17 grudnia 2012

NYX, Pierwszy salon już otwarty!


W sobotę (15.12.2012r), został oficjalnie otwarty pierwszy salon marki NYX w Blue City w Warszawie.

Marka NYX Cosmetics powstała w sercu Los Angeles, gdzie obecnie znajduje się również jej główna siedziba. 
To właśnie w tym słonecznym mieście młoda Toni Ko stworzyła w 1999 roku swoją pierwszą linię kosmetyków do makijażu, 
o której marzyła już jako nastolatka. Założycielka marki, posiadająca długoletnie doświadczenie w branży kosmetyków kolorowych, po dziś dzień tworzy wysokiej jakości produkty, oferowane w przystępnych cenach.

W niedzielę i ja czym prędzej pośpieszyłam do salonu, na mały zwiad,  nie mogło być inaczej...  :)


 Sklep zaopatrzony jest w spory asortyment...


 Jak zwykle ze mną bywa, nie mogłam oderwać oczu od takiej ilości kolorówki...


Stand z pomadkami i błyszczykami...



Lakiery...



 Wpadły mnie w oko, przepięnie mieniące się eyelinery.



Kredki Jumbo, zdjęcie zapożyczone od Lilesly Inspirations, dzięki :)


Z nadmiaru emocji, zapomniałam obfocić kredki, ale swatchy na ręku nie :)))
Góra eyelinery, dół kredki Jumbo, które są bardzo mięciutkie i dobrze napigmentowane.


Konturówki do ust.


Kredki do oczu...


Fake lashes.

Cienie...



Cienie 5-tki i 10-tki.




 Paletka inspirowana filmem...





 Ogromne paletki z cieniami, różami, pomadkami itp... Od wybory do koloru :)





Pudry.




Obsługiwał mnie bardzo miły pan wizażysta.. Wszystko po kolei pokazywał i omawiał :)

Nie wyszłam z pustymi rękoma, dla blogerek były przygotowane miłe upominki...



Jestem bardzo mile zaskoczona obsługą, asortymentem, jakością i przystępnymi cenami... 
Na pewno będę częstym klientem salonu NYX :)

Kto już był z Was w salonie? :)

18 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę się wybrać. Sklep okazały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptragnę gorąco tych dwóch cienkich kredek, turkusowej i zielonej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ah ale super! muszę no muszę pojechać tam na dniach! ale jak zwykle brak czasu.... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te kredki Jumbo, ogólnie nie wiadomo na co się patrzeć tyle ślicznych kolorów. Szkoda, że do Warszawy mam kawałek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po świętach chcę kupić dwie kredki Jumbo, ja do stolicy mam 250 km :)

      Usuń
    2. Nie polecam :) Jakieś takie tłuste i po sekundzie wałkują się na oczach. Bleee...

      Usuń
    3. Serio? Jak maziałam nimi po ręcę wydawały się oki. Muszę się bliżej przyjrzeć tym kredkom...

      Usuń
  5. nie rozumiem tej całej NYXomani :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem w stanie tego pojąć. Tyle, że tanio, ale przez tragiczną jakość i tak bym nic nie kupiła. Mamy świetnego taniego Inglota.

      Usuń
    2. Nie którzy twierdzą, że drogo, bez przesady... Na oczach mam cienie, które dostałam jako gift, jak na razie wszystko oki.

      Usuń
    3. Marti ja pamiętam jak Cię BBW nie podniecało a teraz co innego :P

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)