piątek, 21 grudnia 2012

Lumene, Krem SOS 5 minut

Lumene, to fińska marka czerpiąca inspiracje z krystalicznie czystej natury tego regionu. 
Firma jest producentem innowacyjnych kosmetyków najwyższej jakości do pielęgnacji ciała oraz do makijażu. 
Produkty tej marki są wyjątkowe, bowiem zawierają połączenie siły naturalnych skandynawskich składników oraz nowoczesnych technologii. 
Zarówno osoby ceniące sobie naturę oraz te, ufające najnowocześniejszym osiągnięciom nauki, będą z nich zadowolone. 
Marka oferuje produkty dla kobiet i mężczyzn. Właściwości kosmetyków są specjalnie dostosowywane do potrzeb osób 
w różnym wieku. Obejmuje to kosmetyki pielęgnacyjne oraz kolorowe służące do tworzenia niezwykłych makijaży. 
Każda kobieta korzystająca z szerokiej oferty kosmetyków marki Lumene czuje się piękna, wygląda promiennie i jest zadowolona 
ze swojego wyglądu. 


Krem dostałam od przedstawicielki firmy na listopadowym zlocie blogerek :)



Za 50 ml zapłacimy koło 70 zł.

Krem jest bezzapachowy, ma idealną konsystencję i dobrze się rozprowadza na skórze.

 
            

Ostatnio trafiła się pora na wypróbowanie kremu, bowiem koło kącików warg, zaczęła mi pękać i łuszczyć się skóra. 
Dosłownie rano i wieczorem przez trzy dni smarowałam te felerne miejsce i zdarzył się cud, wszystko idealnie się zagoiło :)
Ogromny szacunek i pochwała dla kremu, jestem pod mega wrażeniem...!


Teraz stosuję smarowidło na policzki, nos i brodę by załagodzić skutki mrozu i wiatru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)