piątek, 7 grudnia 2012

L'oreal, Super Liner Dou Precision


Loreal Super Liner Duo, to płynny eyeliner z wyprofilowaną końcówką aplikatora, która pozwala na łatwe i precyzyjne pomalowanie powieki grubą lub cienką kreską.

Nie używam często eylinerów, ale teraz to się zmieni, ten jest łatwy w aplikacji, nawet dla takich laików jak ja :) 
Można nim uzyskać zarówno bardzo delikatny efekt, jak i mocną, grubą kreskę. 


Czarne, lśniące, plastikowe opakowanie ze złotą nakrętką przykuwa wzrok...


Trwałość kosmetyku, to 6 m-cy od otwarcia.


Standardowe opakowanie to 10 ml za około 54 zł.
 


Piękna, głęboka czerń utrzymuje się na powiece przez cały dzień, wyprofilowany aplikator, pozwala nabrać odpowiednią 
ilość produktu. Nie ma żadnego problemu ze zmyciem.



Tak eyeliner prezentuje się na powiece :)



Mimo, że nie jest to produkt z wyższej półki, jestem zadowolona z eyeliner'a :)
Polecam, nie doszukałam się żadnych wad.


9 komentarzy:

  1. dla mnie to wyższa półka, ponad 50zł za liner... ja mam za nie całą dychę z Miss Sporty i jest idealny, taki precyzyjny, że szok!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam inglotowy eyeliner w kałamarzu ale mi szybko sie wysuszył w dodatku aplikator sie rozczapierzył i w koncu zainwestowałam w shiseido. jest bombowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! zgadza się!Ten z Shiseido jest świetny:)

      Usuń
  3. Tez myslałam nad kupnem tego linera, ale wolę malować się żelowymi.Co to za piękny cień?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż :) Ja pozostaję wierna MACowemu fluidlineowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Następnym razem muszę obadać ten z MAC'a :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)