środa, 14 listopada 2012

Moja kolekcja perfum...

Dawno temu miałam fazę na perfumy. Wszelka okazja była dobra by w moich łapkach znalazł się flakonik ukochanego zapachu :) Praktycznie każda kobieta uwielbia rano lub wieczorem otulić się zmysłowym zapachem ulubionych perfum.

Moim niezaprzeczalnym faworytem jest boski Angel, idealny na zimową porę. Zaraz po nim Euphoria i Sensuous :)

Jak widać uwielbiam słodkie zapachy.


Z góry przepraszam za jakość zdjęć.

Od lewej:

Boss Intense - Hugo Boss, 30 ml Edp
Code - Giorgio Armani , 75 ml Edp
Angel - T. Mugler, 100 ml Edp
Innocent - T. Mugler, 50 ml Edp
Lolita Lempicka - Lolita Lempicka, 50 ml Edp


Od lewej: 

Sensuous - Estee Lauder, 50 ml Edp
Emporio Diamonds Intense - Giorgio Armani, 30 ml Edp
Euphoria - Calvin Klein, 30 ml Edp
Bianco Classico Ciocolatto - Mon Amour, 30 ml Edt


Oraz odleweczki ze wspólnych zakupów :)

Od lewej:

Dark Extacy - L Perla, 10 ml Edt
Musc Maori - PG, 10 ml Edt
Belle de Minuit - N. Ricci, 10 ml Edt
Hypnotic Poison - Ch. Dior, 10 ml Edt
Cinéma Festival d'Été - YSL, 10 ml Edt




Cała moja skromna kolekcja :)



Jak są Wasze ulubione zapachy? :)

16 komentarzy:

  1. Wow! Lolitę wielbię od lat, Euphorię mam i nie używam, chorowałam na nią kilka lat, w końcu kupiłąm się odchorowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Flakonik Lolity to mój drugi, też na nią chorowałam...

      Usuń
  2. Z tego co pokazałaś to mam Angela, Euphorie i Emporio Diamonds :)
    A moje ulubione perfumy to Chloe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podobał mi się Armani Code :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też kiedyś miałam podobną ilość, ale stwierdziłam, że skoro nie używam, to rozdam;) oj ja głupia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość perfum, to prezenty do ukochanego. Nigdy w życiu bym nie oddała :)

      Usuń
  5. Chyba mamy podobny gust: Lolita, Angel, Cinema, Code...Chwilę temu na swoim blogu też pokazywałam kolekcję :) Perfumy to jest coś co uwielbiam najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kolekcja! Zapachy na każdą porę dnia i roku:) Ja mam ogromny problem z zakupem perfum, mało które mnie nie duszą, a te, które mam dość szybko mi się nudzą. Same problemy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dobrze, że ja nie ma takiego problemu z perfumami, bo bym się załamała...

      Usuń
  7. Szkoda, że nie miałyśmy okazji porozmawiać wczoraj :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Też żałuję, ale tyle było dziewczyn, że sama nie ogarniałam :) Zlot, był udany :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)