piątek, 30 listopada 2012

LUSH - Zamówienie już jest!!!

Od dłuższego czasu miałam chęć na osławione już produkty z LUSH.
Trafiła się okazja i dołączyłam do zbiorowego zamówienia :)

Oto co wybrałam...

Cleansers, czyli świąteczna edycja czyścika - Buche de Noel, (pięknie pachnie migdałami).
Cleansers, mydełko dla cer problemowych na bazie węgla - Coalface.
Masełko do ciała - King of Skin + puszka do mydła.
Bubble Bars - Candy Mountain
... oraz
Bath Bombs - 2 x  Twilight, które miałam tydzień wcześniej z innego zamówienia, (obłędny zapach pierniczków:)

Przez te wspaniałości już czuję świąteczną atmosferę :)))




 Niebawem przystąpię do testowania i podzielę sie wrażeniami :)


14 komentarzy:

  1. bardzo fajne produkty , ja musze sie znowu do Lush'a wybrac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ooo! Blisko masz do sklepu? Czekam na poświąteczne wyprzedaże może znowu coś przygarnę :)))

      Usuń
  2. Nigdy nic z Lush nie miałam..a chciałabym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to zielono- różowe coś źle mi się kojarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze kosmetyki z Lush, także wszystko przede mną :) Dwa razy wzięłam w obroty czyścik Buche de Noel i już jestem pod wrażeniem...

      Usuń
  5. BDN <3 Jestem bardzo ciekawa recenzji King of Skin.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)