środa, 28 listopada 2012

Liebster Blog


Zostałam nominowana przez On The Frosted Far North do Liebster Blod Awards. 
Dziękuję bardzo :*

Czuję się postawiona przed tablicą jak uczeń :)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". 
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
 

1) Książka godna polecenia ?
"Dziewczynka w Czerwonym Płaszczyku" - Roma Ligocka 
"Klucz Sary" - Tatiana de Rosnay

2) Największa radość w życiu to ?

 Mój mężczyzna.

3) Ulubiony smakołyk ?
 Słodycze :)

4) Dobry film to ... ?
Który pochłonie mnie do reszty...

5) Nie wychodzę z domu bez ?
Telefonu.

6) Mężczyzna jest lepszy od kota bo.... ? (taki żarcik ;p)
Co robisz ze swoim mężczyzną w nocy :D :D :D

7) Idealny sposób na relaks ?
Po całym dniu wtulić się w ramiona ukochanego :D

8) Ciekawy blog, który często odwiedzam ?
Jest ich sopor...

9) Przepis wart polecenia ?
Nie mam takiego.

10) Wymarzone wakacje - gdzie ?
Chiny, Tajlandia, Ameryka Łacińska itp...

11) W grudniu podobno kończy się świat ;p :))) 3 rzeczy, które chciałabyś zrobić przed, gdyby to była prawda ?
Wybudowałabym niezniszczalny bunkier i schroniłabym się z familią.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)