piątek, 9 listopada 2012

Dermedic, Hydrain2 - Krem do twarzy

Biogened S.A, to firma na polskim rynku farmaceutycznym sięgająca ponad sześćdziesięciu lat. 
Każdego dnia prowadzi zaawansowane badania naukowe, których konsekwencją jest opracowywanie nowoczesnych receptur w oparciu o najwyższe standardy. Specjalizuje się w produkcji leków, suplementów diety oraz dermokosmetyków.
 
Mam cerę z problemami, mieszaną w kierunku suchej.  
Długo szukałam odpowiedniego kremu, który by nie zapychał skóry i ją odpowiednio nawilżył. 

Krem jest w estetycznym kartoniku.


Za 50 g zapłacimy około 50 zł. 
W Super - Pharm są często promocje, wtedy można nabyć go praktycznie za połowę ceny.



Krem intensywnie nawilżający o przedłużonym działaniu z serii Hydrain2 przeznaczony jest do pielęgnacji skóry odwodnionej, suchej, cienkiej, napiętej, wrażliwej, skłonnej do zaczerwienienia i pieczenia, nie tolerującej tradycyjnych kosmetyków. Może być stosowany podczas leczenia trądziku różowatego i młodzieńczego. 
Krem o potrójnym działaniu nawilżającym bezpośrednio wiąże i zatrzymuje cząsteczki wody w głębokich warstwach skóry, chroniąc naskórek przed nadmierną utratą wody. Łagodzi podrażnienia spowodowane czynnikami zewnętrznymi. 
W widoczny sposób zmniejsza zaczerwienienia i wygładza naskórek. 


Kremik znajduje się w szklanym, przeźroczystym słoiczku z białą plastikową nakrętką.


 
Smarowidło posiada przyjemny zapach, ma gęstą konsystencję, lecz łatwą i przyjemną w użyciu, nie uczula a skóra w rezultacie  jest gładka, nawilżona i elastyczna. Pod krem używam dwóch kropel ekoAmpułki z Pat&Rub. 
Jest to mój trzeci słoiczek kosmetyku i chwalę go sobie... 
 

Zetknęliście się z tym mazidłem?:)

6 komentarzy:

  1. akurat szukałam kremu na zamianę Celii, która właśnie mi się skończyła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam dwa opakowania tego kremu, jest rewelacyjny, porównywalny z wysokopółkowymi.Tez mam cerę mieszaną w kierunku suchej - czy mogłabyś napisać, jakie kremy się u Ciebie sprawdziły? Może się czymś zainspiruję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię też krem Tołpa Dermo Face do cery mieszanej :)

      Usuń
  3. Miałam kiedyś ten krem albo z podobnej linii. Dodatkowo wzięłam ten pod oczy i byłam z nich całkiem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)