czwartek, 4 października 2012

PAT&RUB, Rozgrzewający Olejek do Ciała

Ponownie skusiłam się na małe zakupy w sklepie internetowym PAT&RUB.
Nie mogłam przegapić 20% zniżki i dodatkowo 15% kodu rabatowego na te wspaniałe naturalne kosmetyki :)
Za oknem widać jesienną aurę, postanowiłam więc zakupić co nie co z serii Rozgrzewającej.
Ubóstwiam  korzenne zapachy: goździków, imbiru, cynamonu,  pieczonych jabłek z przyprawami, skórki pomarańczowej. 
Więc do koszyczka wpadł olejek do ciała i kolejne masełko...

Ekologiczny cynamonowo-goździkowo-imbirowy Rozgrzewający Olejek do Ciała PAT&RUB to kompozycja naturalnych tłoczonych na zimno olei roślinnych.

Olejek jest w ładnej, estetycznej, lecz niestety w szklanej butelce. 
Zatem trzeba uważać by nie wyślizgnęła się z rąk...
Plusem jest wygodny dozownik, który idealnie dawkuje ilość olejku :)

 
  • oliwa  z oliwek* – wygładza i koi
  • olej babassu* – uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV
  • olej jojoba* – nadaje skórze sprężystości, wzmacnia ją
  • olejki z cynamonu, imbiru, goździka i szałwii – pobudzają krążenie
  • naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
  • inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające*      
       *surowce naturalne z certyfikatem ekologicznym
     

    125 ml kosztuje 65 zł.


    Aromat kosmetyku poprawia samopoczucie i uwalnia od stresu oraz umila kąpiel w wannie lub pod prysznicem. 
    Pachnie kusząco, adekwatnie wyczuwam cynamon, goździki, imbir i szałwię


    ... a ekologiczne olejki eteryczne rozgrzewają zmysły oraz ujędrniają skórę, pobudzając krążenie, nawilżają ją tak, że jest delikatna 
    i gładziutka jak pupa niemowlaka :) Jestem pod wrażeniem...
    Systematyczne smarowanie ciała zapobiega powstawaniu rozstępów oraz łagodzi podrażnienia skóry.


    Mieliście już okazje testować olejki z PAT&RUB? :)

    14 komentarzy:

    1. Mam relaksujący olejek i polecam go z całego serca!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Na pewno efekt ten sam tylko inny zapach :) Jak ten zużyję będą następne, bo na prawdę są rewelacyjne :)))

        Usuń
    2. Jakie ładne jesienne zdjęcia! A olejek miałam i również się w nim zakochałam...

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dzięki, staram się by zdjęcia były przyzwoite. Ciesze się, że tobie również olejek przypadł do gustu :)

        Usuń
    3. posiadam z tej serii peeling oraz masło do ciała- ubóstwiam ich zapach :) teraz mam w planach zakupić również ten olejek, ale czekam na promocję :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Masełko też mam i muszę koniecznie dokupić scrub :)

        Usuń
    4. Seria rozgrzewająca <3 Po przeczytaniu Twojego wpisu jeszcze bardziej mam na nią ochotę ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. Ja też mam ochotę na ten olejek. Choć pierwszy kupie krem do stóp z tej linii :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Miłością bezgraniczną darzę olejek z cynamonem :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Mam ten olejek, jest rewelacyjny, a od jego zapachu po prostu się uzależniłam :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Masełko z tej serii również pięknie pachnie :)

        Usuń

    Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)