wtorek, 23 października 2012

O.P. I, Schnapps Out of It - Germany Collection 2012

Schnapps Out of It,  to mój trzeci lakier z jesiennej kolekcji Germany. 
Nabyłam go na Międzynarodowych Targach Kosmetycznych "Salon Jesień 2012" w Warszawie.


Jest to trudny do opisania kolor. OPI opisał go w kategorii jako fioletowy, ale nie widzę tu  nic z fioletu. 
Za to odnajdziemy w nim ciekawy odcień brązu, pomarańczy, czerwieni z shimmerem, co sprawia, że imituje kolor czerwonej gliny lub cegły.

Osobiście przypomina mnie kolor farby średni orzech  :)

 

Trwałość 4 dni z nałożonym topem.
Cena jaką zapłaciłam na tragach, to 30 zł za 15 ml. Zaiste się opłacało... :)

 Co Wy myślicie o tym kolorze? :)

6 komentarzy:

  1. Kolor ciekawy, ale moja skóra źle by w nim wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczęście mi się nic a nic nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W butelce wygląda ciekawiej. Niestety nie mój kolor aczkolwiek w tej kolekcji jest piękny fiolet i niebieski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)