wtorek, 16 października 2012

Międzynarodowe Targi Kosmetyczne " Salon Jesień 2012" w Warszawie


W weekend w Warszawie odbyły się Międzynarodowe Targi Kosmetyczne "Salon Jesień 2012".
To już XXXIII edycja targów.

Będąc w stolicy nie mogłam przegapić takiej okazji :) 

W Hali Expo był ogrom wystawców, ale od razu poczłapałam do boxów O.P.I i Essie.  Stoisko miał również znany sklep internetowy Beauty Flo, miałam ochotę na lakiery China Glaze, ale nie dojechały :(
Krążąc po hali natknęłam się na stoisko Farmony, która oferowała kosmetyki dostępne tylko na salony SPA min: masełka, peelingi do ciała i dłoni. Jedynie na targach była możliwość zakupienia tych wspaniałości, ponieważ w drogeriach ich nie dostaniemy.

Moją uwagę przyciągnął też box Bydgoskiej firmy produkującej kosmetyki naturalne - Stara Mydlarnia.
Firma nie jest mi obca, ponieważ mam niedaleko do Bydgoszczy i od 3-4 lat kupuję ich produkty. 
W ofercie było mnóstwo eko i bio kosmetyków... Na półkach rzuciły mi się w oczy eko oleje i olejki do masażu oraz seria z Morza Martwego a szczególnie Solanka Borowinowa z masłem Shea i błotem z Morza Martwego. 
Hitem jest nagrodzona maska czekoladowa na ciepło Hot Chocolate. Muszę zawitać ponownie do salonu w Bydgoszczy :)


Niektórzy wystawcy:
 
BEAUTY FLO 
BIELENDA KOSMETYKI NATURALNE 
BIKOR PROFFESIONAL COLOR COSMETICS 
COLOR CLUB 
LABORATORIUM KOSMETYKÓW NATURALNYCH FARMONA 
OPI
PEGGY SAGE  
STARA MYDLARNIA
ESSIE 
REVITALASH

Box O.P.I
 

Lakiery wachały się od 30 zł za 3 szt, po 21-30 zł za szt oraz żelowe 89 zł. 

Na wystawie był również The Man With The Golden Gun, czyli lakier nawierzchniowy z 18 - karatowym złotem. 
W Polsce będzie dostępny za dwa tygodnie a cena 109 lub 119zł.


Lakiery z najnowszej jesiennej kolekcji Germany.
 

Od prawej :Danke Shiny Red, Every Month Is Oktoberfest, My Very First Knockwurst, Suzi The 7 Dusseldorfs, Dont Pretzel My Buttons, Schnapps Out of It, Dont Talk Bach to Me, Unfor Greta Bly Blu, Berlin There Done That, Nein Nein Nein OK Fine, Danke Shiny Red.


Stoisko z lakierami Essie.
 

Wszystkie lakiery były w wersji Amerykańskiej, czyli z wąskimi pędzelkami a koszt tylko 19 zł :)
Jednak się nie skusiłam...


 Box  z kosmetykami Kryolan...


Stoisko z pędzlami Maestro.




Moje łupy z targów...
Maseczka Collagen & Hyaluornate - Stara Mydlarnia
O.P.I - "Schnapps Out of It" z kolekcji Germany to już trzeci z tej kolekcji.
 

 Za rok również wybiorę się na targi :)
 

16 komentarzy:

  1. Kurcze, świetne marki tam się wystawiły.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale bym się przeszła na takie targi :) super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. U Maestro MORZE pędzli! Oniemiałam, nie wiedziałam, że aż taką szeroką mają ofertę. No a te Essie po 19 zł... ja bym ze 3 wzięła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są te kolorowe pędzle :) Kupiłabym więcej kosmetyków, ale musiałam kupić EkoAmpułkę z Pat&Rub, póki były jeszcze VIP'y w Sephorze :)

      Usuń
  4. bardzo chciałam się wybrać na te Targi, ale było mi nie po drodze ;/ lakier ma świetny kolor, pokaż go szybciutko! oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja O.P.I - Schnapps Out of It już gotowa. Zapraszam... :)))

      Usuń
  5. Siedziałabym chyba z pół dnia... szukając pędzlasków!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)