wtorek, 2 października 2012

Małe Rozdanie :)


Pisałam w poprzednim poście, że byłam na zwiadach w Bath & Body Works.  
Z myślą o Was capnęłam smakowity kosmetyk i nie tylko....  Zapraszam więc na małe rozdanie :)))

Nagrodą jest błyszczyk o smaku i zapachu truskawek ze szczyptą wanilii z Bath & Body Works i lakier z Miyo, Super Star :)



Jak widać błyszczyk jest firmowo zabezpieczony :)





1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga oraz zostawić pod tą notką komentarz zawierający nazwę, pod którą mnie obserwujesz - (1 los)

 2. Możesz polubić mnie na Facebooku, ( podaj imię i pierwszą literę nazwiska pod jakim mnie lubisz) -  (2 losy)

3. Możesz wspomnieć o rozdaniu na swoim blogu.
  (Czyli napisać osobną notkę na swoim blogu lub podpiąć pod jakąś Twoją notkę, którą  zamieścisz na stronie głównej (chodzi o to, by nie było to w zakładce o rozdaniach) - (2 losy)

Zgłoszenia osób, które prowadzą blogi tylko do rozdań nie będą brane pod uwagę.

Rozdanie trwa do przyszłego wtorku ( 09. 10) do godz. 12-tej. Wynik ogłoszę po 18-tej.

Aby to wszystko ułatwić sobie i Wam, proszę o skopiowanie i wypełnienie:

Obserwuję jako -
Lubię na Facebooku – TAK - imię i pierwsza litera nazwiska / NIE
Notka na blogu – TAK – link / NIE

 Życzę Powodzenia :)

2 komentarze:

  1. Lubię konkursy:)

    Obserwuję jako - damon
    Lubię na Facebooku – TAK - Monika W.
    Notka na blogu – TAK http://onthefrostedfarnorth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako - imponderabilia
    Lubię na Facebooku – TAK - Żaneta B.
    Notka na blogu – nie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)