poniedziałek, 24 września 2012

Zakupy na Victoria's Beauty

W końcu przyszło moje zamówienie z (H)Ameryki :D a dokładnie z...              


Na paczkę czekałam ponad dwa tygodnie...


A w niej lakiery... :)

Wybrałam trzy odcienie z najnowszych kolekcji: jesiennej OPI Germany Collection i letniej ESSIE Mirror Metallics.

OPI - Berlin There Done That *GERMANY COLLECTION 2012*

OPI - Don’t Pretzel My Buttons *GERMANY COLLECTION 2012*

ESSIE - No Place Like Chrome *MIRROR METLLICS COLLECTION 2012*




Teraz jesień mi nie straszna :)

6 komentarzy:

  1. O dpewnego czasu choruję na te metaliki, bardzo ciekawa jestem jakie będą twoje wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, jutro któryś z kolorów pójdzie w ruch :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać, kiedy pomaluje nimi szponki :)

      Usuń
  3. Naprawde ładne , neutralne kolorki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)