czwartek, 13 września 2012

Trollbeads


 Trollbeads - Biżuteria modułowa, wisiorki, zawieszki, koraliki


W 1976 świat po raz pierwszy usłyszał o marce Trollbeads. 
Dzięki wybitnej, duńskiej projektantce Lise Aagaard światło dzienne ujrzało unikalne jubilerstwo, które umożliwiło nam, samodzielnie stworzyć oryginalną bransoletkę, łącząc koraliki i tworząc swoją własną kolekcję beadsów ręcznej roboty „Trollbeads“.
Firma Lisy Aagaard jest rodzinną firmą oraz twórcą  pierwowzoru i oryginalnej koncepcji koralików nawlekanych na bransoletkę - Trollbeads.

Bizuteria Trollbeads jest zrobiona z 18 karatowego złota, czystego srebra, szkła, pereł i kamieni szlachetnych 
a są robione w połączeniu tradycyjnych i współczesnych technik produkcji. 
Ręcznie robiona biżuteria Trollbeads to kombinacja kreatywności, miłości do ekscentryzmu i unikalności. W ofercie są  również złote i srebrne pierścionki, wisiorki, zawieszki, naszyjniki, zapięcia do biżuterii.

Moja przygodę z Trollbeads zaczęłam 31 lipca 2011 r. 
Dostałam od ukochanego bransoletkę z trzema koralikami murano. Raczej sama ją sobie wybrałam :)

Każdy klient do bransoletki dostaje firmowe pudełeczko.




Jak to bywa, co jakiś czas odchodzą stare i wchodzą nowe kolekcje.
Półtora roku temu weszła limitowana kolekcja World Tour, czyli podróż dookoła świata, goszcząc w 13 krajach min: Australii, USA, Szwajcarii, Japonii, Państwach Nadbałtyckich, Holandii, Afryce, Włoszech itp.

Posiadam dwa limitowane koraliki z edycji World Tour
- Kłódki Miłości, Włochy i
- Szarotka, Szwajcaria



Piękne zapięcie Wielobarwny Kwiat, to głębia i gra kolorów na wielobarwnym szkle...



Z drugiej strony oczko jest w odcieniach niebieskiego.



Tak wyglądał urodzinowy prezent i pierwsze początki :)


 Obecny wygląd :)





Bransoletka 18 cm
- Zapięcie wielobarwny kwiat
od lewej:  

 - Winobranie
- Kwiaty Indygo
- Fioletowa Fala
- Lazurowe Pęcherzyki
- Szarotka, World Tour Szwajcaria
- Koralik Diamentowy Biały 
- Niebieskie Płatki
- Koralik Diamentowy Niebieski
 - Diamentowy Kwiat, limitowany
- Kłódki Miłości, World Tour Włochy
- Różowa Pustynia
- Srebrny Szlak Wiśniowy
- Antyczny kwiat
- Wir Przygód 


Do końca całej bransoletki zostały mi 2 koraliki :)

Co myślicie o bransoletkach modułowych i jakie posiadacie w swoich kolekcjach? :)

8 komentarzy:

  1. śliczne, ale jakoś bardziej przemawia do mnie Pandora. Te Trolle jakieś takie niestaranne mi się wydawają. Ale to moje zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)
    Kiedyś też Trolle mnie się nie podobały, ale szybko zmieniłam zdanie jak zobaczyłam je na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja posiadam Pandorę, ale w tym miesiącu postanowiłam z nią przystopować i zakupić pierwsze Trolle :) Liczę jeszcze na to, że rozpocznę kolekcję dzięki prezentowi :)) Ale jeżeli się to nie uda, wezmę się za to sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wiadomość. Będę Ci kibicować w kolekcjonowaniu Trolli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności, zwłaszcza zapięcia :)

    jestem "free-style" kolekcjonerką, na razie niezwiązana z żadną ze znanych marek
    tu znajdziesz moje kompozycje:
    cobalt-beads.blogspot.com
    ...a tu różne inne ciekawe rzeczy:
    gosialein.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. chcecie wiedzieć więcej o biżuterii personalizowanej? zapraszam:
    trolldora.blogspot.com
    zobaczycie tam mnóstwo fascynujących błyskotek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)