czwartek, 6 września 2012

PAT&RUB, Bogate Masło do Ciała HOME SPA

Uwielbiam wklepywać w siebie różne smarowidła i nie jedno w życiu już przetestowałam z większym lub mniejszym efektem...

Dziś zaprezentuję mojego kolejnego ulubieńca z PAT&RUB, czyli Bogate Masło do ciała z linii HOME SPA, które kupiłam w sklepie internetowym firmy :)


225 ml kosztuje 89 zł.


  • Woda aloesowa* - łagodzi, wspiera wzrost komórkowy
  • Ekstrakt z goji* - bardzo silnie zwalcza wolne rodniki
  • Masło shea* – koi skórę, chroni i regeneruje
  • Masło mango* - ma działanie silnie nawilżające, chroni i odbudowuje naskórek, wygładza i ujędrnia skórę
  • Olej winogronowy* – zwalcza wolne rodniki, hamując proces starzenia skóry, działa przeciwzapalnie i kojąco
  • Betaina roślinna* - nawilża
  • Gliceryna roślinna* - nawilża
  • Naturalna witamina E –  zwalcza wolne rodniki oraz chroni przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych
  • Emolienty roślinne* - nawilżają 
  • surowce naturalne z certyfikatem ekologicznym 
Masełko posiada folię zabezpieczającą przed dostaniem się jakichkolwiek nieczystości a opakowanie nadaje 
się do recyklingu.


Kosmetyk jest fantastyczny, doskonale odżywia, nawilża, koi i regeneruje skórę, troszkę trudno go rozsmarować, ale ujdzie... Szybko się wchłania, zostawia delikatny lecz nie przeszkadzający film a nawilżenie czujemy mega długo. Skóra po jego zastosowaniu jest delikatna, miła w dotyku. Samo masełko zawiera kilka substancji o właściwościach zwalczających wolne rodniki oraz kombinację olei i maseł roślinnych doskonale odbudowujących warstwę lipidową skóry. Masełko pachnie cytrusowo z dodatkiem olejków eterycznych. Niestety jak dla mnie woń olejków czuć za intensywnie.


Wiem na pewno, że ten kosmetyk na stałe zagości na mojej półce :)

Mieliście już do czynienia z tym masłem? :)

14 komentarzy:

  1. Oj, ty niedobra:( Jeszcze to muszę kupić. Pójdę pod most...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu..., zaraz niedobra, raczej kochana :D damon, to ja pójdę z Tobą ...
      Serio, masełko polecam :)

      Usuń
    2. Razem będzie raźniej:)

      Usuń
  2. KOCHAM I UWIELBIAM ZA CAŁOKSZTAŁT TO MASŁO :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana kusisz :) tej serii jeszcze nie posiadam, ale coś czuję, że już niedługo zagości i ona w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmmm...zamowiłam :)razem z peelingiem z tej serii - ciekawa jestem wrażen :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... fajna recenzja.Własnie teraz zastanawiam się nad zakupem małsa żurawinowego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, każdy jest dla mnie ważny. Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)